m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

October 23, 2011

Got Fever :'(

adesss aku memang tention gila ngan demam aku nih..what the hell? hmm actually salah aku gak :(
aku kolah petang maklum la bru form 1 -,- so slalu smpai rumah msti 7.45 cmtu balik rumah on tv la,bukak
fb la,mkn la bnyak gi..suka mandi malam 2 cm pukul 10 atau 11 malam cmtu..n than of coz la aku x basahkn
rambut bab dah malam sngat smpai aku demam panas teruk grr hanya tuhan yg tau..

#badan panas
#sejuk
#mata pedih
#selsema
#badan lemah
#batuk
#muntah

grrr x mau la aku demam gi mintak simpang :3..tpi skunx alhamdullilah aku dah smakin shat :)
makan ubat x tinggal la katakan xD wakakaka...dan luckly lepas exam finale aku bru demam jangan la dok
demam time 2 nak exam cam tu..tapi hampeh gak arr time cuti seminggu cm ni gak laa dia nak demam
xD wakaka n nak ckp HAPPY DEPAVALLI :D <3 hee

No comments: