m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 24, 2011

Hey BR..hehe hri nie da pagi buta -_- yea..OMG! aku ada penyakit ka? asal sejak kbelakangan
nie aku susah nak tido? :'( aku slalu tido pukul 5 pagi camtu so kowang msti leh agak laa an
pukul brapa lak aku bngun..nak mkn pill tido? hmm bhaya kot aku underage gi..mna ley na mkn pill
smua tu..kwn aku ni nama Aisha Sofia dia suggested at aku suruh minum ubat btuk pastu aq kata
at dia x mau arr bhaya ntah nanti jadi bnda bukan 2 mampus! so skrang aku trserah pada Allah :'(
mungkn ada hikmah? sapa tau..syok jaa tngok org lain tido dibuai mimpi..aku? dibuai stress ada arr =.=
ceiitt..! tu jalah kot..aku taw hampa smua baik so lau bley tlg doakan aku sembuh dri pnyakit aq ni taw
muahh! sy korang xD babai

DaMn LoVeR...

No comments: