m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 27, 2011

I lost My Bestfriend

Ya Allah..saya sedih sangat..:'( x tau nak ckp mcm mana lagi..pada masa yang sama
saya telah kehilangan 3 orang BFF sampai mati saya..Astarghfirullah..sedih dalam
hati Tuhan ja tau..ya Allah ujian apakah yang kau berikan kepada hamba mu yang
lemah ini? :'( aku x dapat menanggungnya dengan lama..kisah AIMI..

Aimi-dia jerit at sy bab dia kata sya kacau dia pi kursus mokhdar..niat sy cuma
nak jaga dia x pernah trlintas nak kacau dia.. :'(

Raynie-saya x dapat hidup tampa dia..Reni please came back to me sayang..i love u
:'(..dia ni sejak kebelakangan ni x berapa layan saya dan x ambil kisah fasal saya
lagi..

Wan-my BFF at sekolah..bru kehilangan dia tadi..masa form 1 dulu dia rapat ngan saya
coz bff dia x sama kelas dngan dia..so kami slalu ke mana-mana bersama..tapi tadi
cikgu umumkan next year bff dia tu sama kelas ngan saya dan dia..dia seronok mcm
org gila sangat 2..tapi sebelum ni x dia cuma seorang pendiam..jadi start next year
cuma sy dalam kelas x da bff

Ya Allah ujian apa yang aku berikan ni Ya Allah..tolonglah ringan kan ujian ini
untuk diriku ini Ya Allah..AMIN..

p/s lau nak tengok pic "WAN" boleh tengok at side bar kanan my blog tu..k bye :'(

DaMn LoVeR...

No comments: