m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 31, 2011

Kawan Aku Dah Rosak

Assalamualaikum dan selamat sejahtera :) title hari ni "KAWAN AKU DAH ROSAK"

Omygatt.. :O sapa?!! oke,memandangkan tajuk ini agak sensitif jadi saya ambil
keputusan untuk merahsiakan nama dan umu dia..but dia sekolah sama dengan saya..
dia ni boleh diketegerikan best friend saya tapi dulu :\ skarang ni friend jaa..
dia kawan dengan orang yg silap..satu hari dia pi mall than lelaki ni ajak dia
gi bawah tangga bab x dak orang kat situ..dia cuma ikut..than lelaki tu kiss
mulut dia..than lepas tu saya rasa korang semua boleh agak la kan apa laki tu
buat kat dia? Ya Allah kawan saya dah rosak :'( x sangka sangat..pmr pon x lepas
lagi tapi dah rosak..kepada korang semua jangan percaya sangat dengan lelaki ni..
even ada ayah kandung sendiri rogol anak ni pulak lelaki muhrim yg nak jumpa kita
lagi la dia boleh buat macam-mcam..kalau nk jumpa boleh tapi di tempat terbuka laa
silap hari bulan korang ni boleh ditangkap basah ! baru taw ! hmm tu ja k bye !

DaMn LoVeR...

No comments: