m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 23, 2011

Kecil Hati weh !

hmm :'( mood sedih la hari ni korang..it's about my BFF..kk saya luahkan everything
dalam blog ni..so,x payahlan berahsia nama dia..nama dia Aimi Annisa..same age with
me..dulu masa sy first kenal ngan dia time standard 5..masa tu sy dengan dia new student
kat skolah tu..so,sejak dari tu kami mcm belangkas kot..pi mana saja berdua..rumah dia
mmang dekat dngan rumah saya..hbungan kmi jdi lagi kuat kot..pi CS sama 2 kadang 2 gi
tngok cinema at VM..kalau exam lak kami selalu bersaing..Alhamdullilah sebab dua-dua
slalu dapat result bgus..kdang 2 dia dapat no 1,sy dapat no 2..bila say dpat no 1,dia
lak dpat no 2..than standard 6 kelas kami dah x sama..tapi kami still rapat but this
year..sy gi Convent dia pegi SMK Taman Ria Jaya..sy cuba pujuk my dad for 6 mont kot
bab nk tukar skolah sama dngan dia..tapi my dad x prnah agree dia x suka sy skolah
campur laki n prempuan..sy faham dan accept ja..hbungan kami jadi renggang kot !
than tadi sy text dia

Saya:Hai sayang !jom jumpa kedai nak? baby free ni..xD
Aimi:Sorry. ad kelas
Saya:hah kelas pa? kat mana?
Aimi:mokhdar kat convent
Saya:hah?!! kat dalam sekolah aku ka?!! tusyen ka apa?!!
Aimi: takk . got to pay attension. Bye !!!

sya kecil hati sangat..than,sy x bls dah..tujuan sy text dia tu nak ajak jumpa coz
sejak school holiday ni bru 2-3 kali kami jumpa..i miss her :'( than dia kata ada
klas kat my school..so,sy mcm exited la coz maybe sy pon bleh join class tu bab
boring duduk rumah than dia blas mcm tu lak.. :'( maybe smua salah saya..saya trima
jaa..and i know dia akan text sya balik and mintak maaf..k bye .

DaMn LoVeR...

No comments: