m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 17, 2011

My Novel and Novel Ombak Rindu

hey again my Blogger Reader ! whats up? good? ok good..i love read novel since
standard 5..and im really obses with it :D coz sy boleh luangkan bnyak masa
juz nak baca novel tu and i start having love with novel since my BM paper (1)
& (2) semua dapat A since standard 5 until now ! Alhamdullilah! its improve me
in subject BM! bercinta dengan buku sangatlah seronok :p and this my novel list

*Aku Mahu Saiz "S"
*Aku Mahu Popular
*Aku Mahu Buli
*Aku Mahu Lawan Hantu
*Aku Mahu Teman Tapi Mesra
*Aku Mahu Super Bibik
*Aku Mahu Ke New York 2
*Kini Berwajah Baru
*Juara Rumah Sukan
*Dengar Kata Hati
*Cinta 3 Suku
*Semangat Hutan
*Masih Setia

haha habis apamacam? kebanyakan novel "AKU MAHU" tu kan haha yea my favourite
novelis! its Ain Maisarah yang tulis buku tu and its awesome story ! oh yea ! masa
sy nak beli novel bulan ni sy gi MPH than sy tanya kakak tu ada x Novel Ombak Rindu
than kakak tu kata ada kami tempah banyak tapi semua dah habis n i was like? :O omg!
habis?! waw! laku gila ! good works Ombak Rindu! :D

And !! saya janji dengan diri saya yg x nak lagi bagi org pinjam novel saya ! == "
not coz im proud but know what?! bila dah bgi pinjam x faham 2 ka nak bagi balik
hak org ! my novel yg title Aku Mahu Super Bibik tu my bff pinjam :'( dia buat derd ja bila
sy mintak baliK ! arghhh gram gila! if my mom tau hbis kaw ! ok then bye !

DaMn LoVeR...

No comments: