m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

January 25, 2012

Alam kanak-kanak menyapa.

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia semua ! :D

Hari ni saya masih merehatkan diri di rumah.Maklumlah cuti Raya Cina masih lagi
bersisa.Akan ku gunakan sebaik yang mungkin ! >.< acewahh bersemangat gitu.
Seperti yang sedia maklum.

Saya ini memang tak reti nak duduk diam-diam.Jadi badan yang makin tembam ini
telah makin berisi.Jadi memang perlu lah menjadi seorang yang hyper-activ.
Haha,apa yang saya merepek pon entah.:P

Memandangkan ada macam satu gelonsor kat rumah saya.Hati mula duduk tak diam
mengatakan pergi la main ! pergi la main ! akibat nafsu hiburan zaman kanak-
kanak ribena dah kembali.

Tangan dengan cepat mencapai paip air yang panjangnya boleh tahan dan kemudian
letakkan muncung paip tu kat tengah-tengah gelonsor tu.Sekali tengok macam
gelonsor air,dua kali tengok dah macam gelonsor air kat Sunway Lagoon.

Haha tapi takdelah tinggi.Rendah ja.Kemudian cubaan yang pertama,weeee !!!
laju gila turun.Hati mula seronok.^_^ disebabkan saya memakai seluar
fit jadi senang untuk dia melonsor laju.

Disebabkan seluar itu memang lincin.Saya tak kisah mandi kat luar sebab rumah
saya keliling tertutup dengan tembok 10 inci -_-.Ayah saya yang buat,dah gerenti
tak da orang boleh ushar.

Walaupun 120 % sah yang tak da sesiapa boleh nampak saya kat dalam tu.Tapi
saya masih pakai baju dan seluar.Tak pernah pon berbogel kat luar.Haishh
malu nya kalau orang nampak?

Haha,nanti kalau saya free dan line tak buat lembab macam siput saya akan upload
pic yang saya mandi tadi k.Bye ^_^

DaMn LoVeR...