m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

January 15, 2012

Awesome Outing !

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia semua :).

Seperti yang dirancangkan semalam,pagi tadi saya terpaksa korbankan masa dan
bangun awal pagi == " than mandi-mandi semua drive gi Peneng ! ehehe.Mula-
mula pergi Tesco Extra dulu dekat Seberang Jaya tu.

Saya pon bengang than buat aduan at my parents (acayy aduan konon)

Saya:Laa...buat apa nak mai Tesco ! tak syok arr ! dekat Sungai Petani pon ada
Tesco ! jom la pi Jusco !

My both parants: (senyum)

Mom:Laaa..kita ronda-ronda dulu beli sikit apa-apa barang lepastu kita drive pi
Jusco pulak.
Me:haa ok 2 -_- awat x habaq awai-awai

Than bla bla bla peli ice-creame leomag tu..tau tak ice-creame naik harga ! OMG == "
tahun lepas RM 1.00 ja tahun ni?! RM 2.00 kot ! gila naik harga punya la banyak !
Haishh apa la nak jadi dengan dunia ni.

Than,Jusco ! wuhuu ! keluar-keluar dari kereta tu dengan komplain sepanjang jalan !
HANGAT ! HANGAT ! HANGAT ! haishh bagi saya biasa ja ! than masuk-masuk tu terus...
Ummmm...!! ibu ! sedap nya bau apa ni ! than my mom tengok depan tu kedai Dunkin
Donut ! haha

Than,gi la beli buang 6 bijik.Makan-makan.After that makan pulak kat Kedai Arab Mendi !
nice name.Hehe.Adoii banyak oos ekali hidang.KIra-kira satu pinggang boleh makan 2 orang.
Haiyaa seksa oo nak bagi habis.Than gi shopping-shopping.My mom beli baju apa ntah.

Saya just beli baju ja ! haha entah la nak cakap baju tu fesyen apa.But warna hitam.
Than bla bla bla beli pizza pulak ! xD ahaha for nak makan dalam kereta.Than balik !
:\ huk huk tak mau !

Kk,gegeh jaa :p.Than naik kereta blahh laa takpi mana dah coz esok saya school !

p/s: my friend tu kan (Zafira) dia ni cute tau ! comel sangat ! haha tapi entah la apa
yang dia malu nak letak DP dia kat facebook ! setelah dipujuk,dia bubuh jugak ehe !
good girl ! yakin dengan sendiri Fira ! Fira boleh ! yeahh xD <3