m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

January 22, 2012

Chinese New Year

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia semua ! :D

Happy nya today sebab hari ni Hari Raya Cina ! to all my friends that buddha religion,
Happy Chinese New Year guys/girls ! hehe kumpul ampau banyak-banyak ! nanti boleh
belanja saya makan ! xD haha tak da kerja lain kerja makan.

So,harini seperti yang telah dirancang malam semalam,hari ni keluar pegi shopping.
Haishh kerja shopping kan? haha nama ja shopping tapi beli barang sikit je -_-.
Lepas dah dinner.Makan Char Koew Teow dan my both parents makan Nasi Ayam Berempah.

Sehati sejiwa la katakan :p ahaha.After that,kat situ macam ada pasar malam.Tapi nak
cakap pasar malam bukan.Nak kata apa hah? haha tempat tu dipanggil "Uptown".
Aceyy pekan atas? oh.tidask.Bukanlah nama dia ja Uptown hehe.

Round-round la 2 kali.Ushar-ushar barang.Orang ramai tak? fuh !! jangan nak tanya la
penuh woo ! nama pon raya kan.Orang Kuala Lumpur balik Kedah.Orang Peneng balik Kedah.
Yang jadi ramai tu sebab kerja.sekolah,universiti semua kan cuti seminggu.

Habis arr malayu,india,china serbu balik.Haha dalam sesak ramai orang tu pon mata
asyik melilau cari barang yang berkenan di mata dan hati.Banyak yang jual tudung
ja.Macam-macam ada -.- pening-pening.Saya tak ushar pon sebab saya tak bertudung.

Hati saya tak terbukak lagi untuk nak pakai.Insayaallah satu hari ni terbukak.:)
Yang paling kuat pon saya beli tau tak apa? hehe button Angry Bird ! haha macam
childish ja ! takpa la 2 baru seinggit ! xD

Saja nak bubuh dekat my pensel caste tu.Balik rumah than terus bukak lappy.Teka apa?
saya bukak lappy tepat pukul 12.00 minit malam ! haha mercun berdentum.Bom ! bom ! bom !
Cantik sungguh.So,sekali lagi saya nak ucapkan Happy Chinese New Year ! bye ! :D

DaMn loVeR...