m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

January 29, 2012

Finger Tips.

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysis semua.Apa khabar? sihat tak? :)

Finger tips? nak bagi tips jari ka? hehe bukan la.Bukan tips-tips untuk jari tu ya
semua.Minta maaf. :) tapi ianya adalah salah satu siaran di TVIQ,di saluran 610.
Rajin-rajinla berjenguk ke siaran itu.

Sebab memang berfaedah ! banyak rancangan pelajaran.Eleh,tengok ja nama dah tau kan?
TVIQ.Haha mesti dah sah-sah la rancangan pelajaran.Okay cerita fasal finger tips ni,
apa yang ia siarkan di finger tips?

Rancangan ni siarkan fasal,krestif.Contohnya,kita boleh mereka pelbagai jenis barang
dengan menggunakan barang terpakai atau yang dah tak guna tu kan.So,dia ada lah tunjuk
kat situ,cara-cara nak buat apa yang dia nak ajar hari tu.

Saya ada lah pernah buat tapi satu ja.Tajuk nya haritu "BANNER".hehe boleh ajarkan?
Of course la boleh. :)

1)ambil seluar jins/baju/skirt yang dah tak pakai
2)gunting bentuk segi tiga
3)ambil tali dan stapler ja kain perca yang dah dipotong jadi segi tiga tu kat tali tu.
4)boleh la gantung kat mana-mana.Contoh,dalam bilik tidur,ruang tamu atau bilik bacaan.

Macam-macam cara boleh korang buat. :) semuanya terpulang kepada kreativiti masing-
masing.Kalau nak tengok "BANNERS" yang saya buat tu boleh. :) nah tengok bawah ni

Cantik tak korang? boleh la kan? and saya gantung kat wall bilik saya.Betul-betul atas katil
saya.Dari biarkan kosong ja wall tu.Lebih baik saya letak kat situ.Ini sebagai contohlah.
Sapa yang takda idea,anda dialu-alukan menciplak la idea saya tu.Hehe tak kisah.

Kk la nanti kita sembang lagi dalam post yang lain ! :) bye !

DaMn LoVeR...