m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

January 20, 2012

I am not in mood.

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia guys/girls !

Sorry la sebab dah beberapa hari tak update post kan? baca la tajuk tu.Baru la tau
kenapa saya tak da mood nak update.Semua ni hanya fasal "KAWAN".Hanya disebabkan
seorang "KAWAN' semuanya berubah.Segalanya.

Kalau korang gaduh dengan kawan baik korang.Apa rasa? happy? maybe ada sesetengah
orang macam tu but i'm not.Really never.Walau sebenci mana sekali pon kat kawan
saya tu.Saya masih ada perasaan sayang untuk dia.

Cuma perasaan sayang tu sikit saja.Sapa yang buat bagi sikit? dia la.Dia sendiri
yang buat.Dia sendiri yang nak ubah segalanya.So,saya just cakap it's all
accept by u.It's not my problem.The real problem is u.U !!!

Acewahh buat drama apa pulak dah saya ni kan. xD haha drama la sangat.Entah la
bila semua ni akan berakhir? tak da siapa yang tau hanya Allah S.A.W.Dia yang
mengaturkan segalanya.

Mungkin ada hikmah apa yang berlaku ni.Maybe? macam yang saya katakan takda sapa
yang tau.Dan saya jugak nak minta maaf sebab dalam post hari tu saya ada berkasar
sedikit.Biasalakan nama pon orang tengah naik darah mau tak macam harimau.

Dan lagi satu mungkin ayat saya jugak berubah? dari saya-kaw hingga ke aku-hang.
If i'm not wrong kan? biasalakan dah orang Kedah loghat bahasa Kedah la jugak kan.
Saya cakap korang,awak,saya semua ni pon sebab follower saya bukan saja dari Kedah.

Tapi dari bermacam jenis negeri.Jadi it's not fair wright for them.Mesti la tak
selesa kalau orang KL baca macam orang Kedah.Nanti mesti pening kan.Ahaha.
But really i'm said that i love Kedah.Really mush ! :D bye.See u all in next post !

DaMn LoVeR...