m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

January 2, 2012

Im Ready !

Im ready ! im ready ! hehe ada macam spongebob tak? hehe k gegeh :P ! Today saya
bangun awal pagi sebab semangat nak pi sekolah japgi ! hehe hari ni ja.Esok sah start
malas bangun pagi.

Nasib la semalam dah ready dah semua untuk hari ni nak gi school.My friend semua pakat
kalut tadi inbox me,send meseg la pagi-pagi buta semata-mata nak tanya esok kena pakai
baju apa? kertas bm aku ada kat hang x? esok kena bawak buku teks ka?

Haishh macam-macam la diorang ni.Jenuh jari nak membalas.Aceyy tulis blog ni jari x
jenuh pulak :p hehe.But hari ni bag berat sungguh la :\ ! sebab nak pulangkan semula
kazanah-kazanah sekolah !

Sebelum school holiday my school ada bagi 10 buah buku perpustakaan untuk dibuat cuti
sekolah nanti.Eleh buku tu buat pameran jaa kat rumah :p.Lepastu bag mula la nak
jadi gajah !

Kesian-kesian budak form 3 kena pi sekolah pagi ! haa kena bangun pagi.Hahahaha :p
padan muka ! amboi,kejam nya saya ni ! eleh ! tunggulah next year saya pon kena gi
sekolah pagi ! :O omygatt..tak sanggup -_-

Japgi satu hal.Nak naik bas pulak.Haishh bukannya tak suka naik.Just bas tu banyak
kot India ! :\ geng melayu ada la 1-2 haishh sob ! sob ! lepastu nak bertemu pulak
jejaka India yang suka kacau perempuan ! Ish-ish tak sanggup ! >.< hmm tu jea la
kot kan.

Balik sekolah japgi kalau tengok saya tak update "Blog Keramat" ni maknanya my mom dah
ambil balik my laptop ! :\ janji dah tamat ! dah bukak sekolah,so dia nak ambil balik
laa.Arghh !! x nak !! x sanggup nak berpisah ! :'(
bye

DaMn LoVeR...