m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

January 24, 2012

Impian Tak Tercapai.

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia semua.

Amacam? duit raya banyak tak? banyak?! waaa..derma la sikit >.< poket saya kering ni !
Memandangkan kawan-kawan parents saya ramai jadi..mula dah mula dah haha.Dah rancang
la nak gi rumah uncle dengan aunty semua.

Dekat mata dah boleh terbayang duit-duit yang berterbangan di langit ! di hidung pulak
dah boleh terbau aroma duit yang menusuk kalbu ! dia mulut sudah boleh terbayang
sibuk mencium-cium duit !

Acewahh buat drama pulak.Tapi semua impian itu hancur semalam dan harini ! T_T ahhh..
sedihnya habis hilang semua bayangan tentang duit.Angkara mataku yang manja seperti
baby ini lah penyebab duit yang menjadi kegilaan manusia hilang !

Semalam,dah ready dah.Duduk atas sofa tengok tv.Than bangun-bagun dah pukul 12.00 malam!
ahh..what the hell?! :'( memang geram gila.Sob sob harini dah tanam azam dalam diri aku
tak nak tidur ! tak nak tidur ! ok,memang berjaya laa..mata tak terlelap.

Tapi bila my mom send meseg kat kawan dia,kawan dia reply tak dak kat rumah pulak !
:'o !! aaa !! bengong sungguh la ! nak kena tunggu Raya Aidilfitri pulak la !
Saya ni bersemangat nak kumpul duit sebab nak beli gitar !

Oh..indahnya gitar.Saya memang obses gila dengan gitar.Tolong doakan suatu hari
saya dapat beli ea.Hehe.Kk bye ! :D

DaMn LoVeR...