m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

January 12, 2012

So Sorry Because I'm Not Perfect

Hey Readers.Sorry semua sebab dah lama tak update blog sebab my mom ambil lappy
-_- and satu lagi sebab tak ada mood.Ya Allah sumpah sakit hati,kecil hati.Macam
nak nangis pon ada.Kenapa semua orang suka sakitkan hati saya? :\

Ingat saya ni tak da hati ka? eh ! ko tak tahu ke semua manusia ada hati kan,so
please la tolong jaga sikit hati orang ! dah tau diri tu cantik tak payahlah
nak mengata kat orang.Weh tolong lah betina,ramai lagi la lagi cantik dari ko
x payah nak perasan sangat okey?

Saya memang tak da mood sangat-sangat harini.Saya sedih,kecil hati,terhina,marah,
kecewa :'( entah la nak luahkan kat sapa.Saya ada masalah sikit dengan sekolah.
Tapi tak da la sampai masalah disiplin bagai. == " tapi masalah "kawan".

I know i am a shy girl in shool :P.Memang betul dalam facebook/twitter nampak
saya ni memang friendly gila tapi kat sekolah? lain 101 % ! seorang perempuan
yang malu dan x bercampur sangat dengan orang.Not bacause im proud oke.Just
because saya rasa diri saya ni tak patut kawan dengan orang lain.

Contohnya,kalau saya lari pon (Pendidikan Jasmani) orang semua suka cari kesalahan
saya.Diorang kata saya lari pelik? :\ mana ada ! biasa ja la.Than bila saya jalan
diorang kata saya suka cover/control? it is true? :'( why semua orang suka sangat
sakitkan hati saya.

Than,banyak lagi saya rasa tak perlulah cerita kat sini sebab benda ni terlalu
pribadi kalau nak cakap kat tempat terbuka macam ni.Dah la dengan tak da mood
fasal sekolah.Kawan-kawan saya tak puas kecilkan hati saya lagi dia mengata
pulak.

Saya memang minat masuk pertandingan atau apa-apa anjuran sekolah saja la.Than
minah yang perasan cantik ( minah sama kat atas post ni ) dia ni tahun lepas
peserta Coaral Speaking.Last year saya tak masuk Coaral Speaking sebab
saya kena pergi latihan sorak.Than saya tanya la dia :

Saya:weh M****** this year ada Coaral Speaking kan? bila hah? aku nak masuk la
kalau ada tolong habar kat aku tau.
M******:Eh ! hang tak payah la nak masuk ! perut hang tak boleh tahan banyak nafas.

Than banyak lagi yang dia cakap.Sorry saya private macam yang saya katakan terlalu
pribadi kalau nak cakap kat sini.

Entahla nak cakap macam mana lagi.Hari ni ingat bukak internet nak bukak facebbok
sekali.Tengok-tengok? facebook problem :'( kenapa la semua benda ni jadi kat saya!!!!
arghhh !! tak sanggup tau tak ! :'( please end this all!

DaMn LoVeR...