m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

February 7, 2012

Audition and tips!

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia semua ! macam mana hari ni? ada join tak
Thaipusam kat town tu? haha meriah sungguh kan.

Dalam tengah seronok ni kan jantung tetap berdegup kencang ! Tak ada apa yang boleh
mengatasi rasa gementar di dada ni !AUDITION! yah ! i got audition tomorrow.
And saya hampir terlupa tentang tu.

Ya Allah,cuma tuhan saja tau macam mana hati saya bila dapat tau yang saya ada audition
esok.Audition apa? haha teka? Alaaa....yang kena menyanyi tu la.Koir? haha ya,pandai
pun.And,cikgu pun dah tetapkan tarikh dan masa saya.

Hari Rabu,pukul 11.20 and my partner is Ramya Sri.Kalau nak tengok muka si cantik manis
Ramya ni haha boleh ja tengok kat tepi Kiri tu.Ada kan pic dia yang pakai baju
Pandu Putri tu.

Esok,terpaksa lah mengorbankan waktu tidur demi koir tu T_T and thanks banyak-banyak
kepada Nadrah,Am,Hanis and ramai lagi coz ramai yang bagi support kat saya untuk
audition tu.Tak henti-henti wish kat Facebook and Twitter.

Tak lupa jugak,diorang bagi macam-macam tips ! fuyooo ! terharu tak terkira la
antara tips yang diorang bagi tu

MINUM AIR ASAM

Sebab ada saintifik mengatakan air asam ni dapat memecahkan suara serak yang degil
kat tengkuk korang tu.

MINUM AIR ASAM

Haaaa..yang ni selalu korang dengar kan? dalam Akademi Fantasia pon ada.Hafiz AF 7 pon
selalu cakap "mak saya selalu suruh minum air suam sebelum nyanyi".Fakta ni pon
memang benar sebab dipercayai dapat menjelaskan lagi suara korang yang malu nak keluar tu.

Haha,saya harap tips ni dapat membantu walaupun hanya dua.Dan jangan lupa doakan untuk
saya ya semoga berjaya esok ! ok stay tune ! nanti saya akan bagi bermacam-macam
tips untuk followers tercinta ! bye ! :D

DaMn LoVeR...