m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

February 3, 2012

Hospital.

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia semua.

Post hari ni sedih sikit kot.Sapa yang masuk hospital? sakit apa? orang yang masuk
hospital tu tokwan saya la.Baru ja semalam pergi tengok dia kat rumah.Elok ja.
Than tadi,my mom balik cakap tokwan masuk hospital.

Ditanya,sakit apa? my mom cakap tokwan sakit Diabetes (kencing manis).Than tak boleh
cakap.Kalau cakap pon macam orang bisu.Tak faham dia cakap apa.Tadi saya pergi la
melawat dia kat Hospital Metro.

Masa masuk bilik tu.Ada la saudara-mara semua.Yang dah balik pon ada.Ramai la jugak
yang datang melawat.(Famous gak tokwan aku) haha perasan. :p sejuk sungguh dalam
bilik tu.

Haishh nama ja hospital.Tapi? sejuk macam peti sejuk.Than perut dah nyanyi lagu Thousand
year-Christina Perry.Tak tahan terus bukak plastik yang berisi burger arr.Nasib my mom
dah sediakan bekal.xD

Haha tau-tau la kan perut anak dia ni macam mana.Than,disebabkan diri boring tahap gaban
-_- turun bawah,naik.Turun bawah,naik than,terjumpa my friend.Haha @Darshini Ramesh and her
cousin !

But tak sama umur la.Dia form 3.Than sembang-sembang bla bla cakap bye.Tokwan dia
pon sakit.I'm pitty for u Darshini.Than dalam pukul 10.30 malam macam tu pon hospital
mula sunyi dan malap ja.

Tapi kalau kat rumah saya sekarang,baru macam pukul 8.00 malam ! haha lampu pon tengah
on lagi.Tv pon sama.Tapi suasa kat hospital lain arr.Pesakit semua tidur awal ! yalakan !
nama pon sakit.Haha k just that will brb ! stay tune ! bye !

p/s:Doakan untuk tokwan saya cepat sembuh k ! :* love u all.

DaMn LoVeR...