m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

February 9, 2012

My Audition Result.

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia semua.Sihat tak semua? tak keluar ke shopping
window?bagi yang laki tu tak keluar ke naik fixies? hehe.Duduk rumah baca buku? amboii
rajinya,anak sapa la tu kan.Hehe.

Kalau korang masih ingat ada post saya yang hari tu bertajuk "AUDITION".Okay,saya dah
pi pun ! terpaksa naik bas pukul 6.00 pagi.Sebab audition tu pukul 11.20.Memang tak
sempat la kalau nak naik bas tengah hari.

Than,lepas sampai sekolah lepak-lepak dengan Aisya Sofia.Kerja ajak gi kantin.Haha
maklumlah kalau pi kantin.Nafsu makan memang susah nak kawal.Habis la jugak beberapa
ringgit :P.

Than,Aisya ada latihan taekwondo pulak than lepak jala dengan Nawal.Sembang-sembang.
Oh,tau tak saya baru tau Najah Alia yang cemerlang dalam PMR tu rupa-rupanya kakak
Nawal.Oh my god time saya dengar tu macam proud gila dengan Nawal.

Hehe,than tak habis-habis mengadu rasa takut di hati ni kat Nawal and Ruzana.Dalam
tengah luah perasaan takut tu than,ada sorang peserta tu datang dia cakap
nanti kena nyanyi kat teacher satu lagu.

Dari first sampai habis than saya memang terkejut gila !!! >.< coz teacher tak cakap
apa-apa pun time register tu maybe dia lupa i thought.Than i was like what the hell!!
:O !! oh my god.Taktau apa-apa pun.

I know i'm gonna die on that time.Than dalam otak tengah search mana-mana lagu
yang saya boleh nyanyi sampai habis.Lagu pertama Yuna-Dan Sebenarya.Than macam
tak puas hati ja.

Search lagu orang putih pulak.Masalahnya tak tau lagu tu sampai habis.Than,on that time
memang panik gila.Last sekali pilih lagu Yuna jugak.Masuk dalam milik muzik,than pilih
tempat duduk.

Than,dalam tu ada 4 orang termasuk saya.Mula-mula ada that girl tu.Indian,nama apa pun
taktau.Form 2.Mula-mula teacher akan mainkan nod piano than kena nyanyi balik like this.

Piano: Ten ten ten
That girl:Laa laa laa...

After that,dia nyanyi kat teacher lagu Titanic.Than,i was like fuyoo ! canggih nya lagu dia
sebab lagu tu kan kena jaga banyak piching.Than ada malay girl ni pulak.Form 1.Dia nyayi
lagu Najwa Latiff,Carta Hati.

After that,teacher panggil nama Ramya Sri.Oh tau tak Ramya tak datang on that day ! ohh,
saya geram gila dengan dia. == " than nama saya telah dipanggil.Jangtung mula berdegup
laju kot.Peluh habis semua keluaar.

Than bla bla bla.Habis ! fuhh lega nya.Than continue dengan indian (form 1) ada dua orang lagi.
And i just let them singing.Tak nak dengar dah sebab on that time memang just tengah berdoa
ja kat Allah Insyaallah dapat.

Than,teacher cakap macam ni

Teacher:Ok,u all punya voice semua ok.Cuma tak sesuai untuk suara koir.Sebab nanti bila
atas pentas suara semua kita mesti mau sama.Nanti baru juri boleh bagi
full mark.You all semua ada bakat dalam nyanyian tapi just for solo memang sesuai.

Student: (Semua just anggukkan kepala)

Teacher:But thanks sebab ada yang datang pagi just for this audition.Thank you very much.
Try again in next year kalau you all masih berminat dalam bidang nyanyian ni.
ok.Thank you.

Than,semua keluar..rasa kecewa kat hati tu memang dah tak dapat nak dibendung.:\ Just redho
sajalah..nak buat macam mana dah bukan rezeki.Apa-apa pun saya dah try.Than,semua my
friends tanya macam mana dapat tak?

Than just cakap Hmm...tak dapat la weh.blablabla than,memang terharu gila sebab semua
bagi sokongan moral.Hehe i love my friends.Lagipun memang azam saya tahun ni nak join semua
aktiviti yang cikgu anjurkan kat sekolah. :) Just chill ok !

Hehe thanks because takes several minutes just for read my blog.Nanti kita continue ok !
hehe stay tune ! bye :D

DaMn LoVeR...