m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

February 4, 2012

Salam Maulidur Rasul.

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia semua ! :D sihat tak? okey bagus la kalau
sihat ! boleh join perarakan kan !

Heee...saya memang nak sangat ikut perarakan tu :'( memang dah azam tahun ni nak ikut
perarakan Maulidur Rasul ni tapi tak boleh.Ada halangan yang meninmpa.Cewahhh ayat
tak boleh blahh :p.

Tapi,seriusla ada benda yang menghalang.Tokwan saya kan masuk hospital.Hmmm..semakin
hari,semakin teruk jaa.Semalam pagi my mom and cousin cerita tokwan tak boleh
cakap than sesak nafas.

Satu keterunan habis ! semua pakat nangis,mintak ampun la.Haha berdrama sungguh
saudara-mara aku ni ! tu laa obses sangat dengan cerita Ombak Rindu.Rugi gila
time tu saya takdak sebab tengah beradu atas katil yang tercinta.

Than,semalam my mom dah warning suruh bagun awal-awal hari ni. -_- saya kalau orang
cakap macam tu.Memang takkan tidur dah satu hari ! yea,it's normal bagi saya.Tapi
memang penat la jagi.Since esok sekolah.Hmmm mesti lagi penat.

Because homework satu apa pon tak sentuh lagi.Dalam rumah hari ni saya la yang fist
mandi ! than terus bukak lappy ! cewahh bangga-bangga ! haha :p.Syok la kan sapa
yang join perarakan tu. :')

Takpalah tahun ni takdak rezeki.Maybe next year Insyaallah.Kk we will brb ! stay
tune all ! and "SALAM MAULIDUR RASUL" ! :D

DaMn LoVeR...