m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 28, 2012

Awal Ashaari lamar Scha Al Yahya Live



Assalamualaikum and Salam satu Malaysia.

Amboii sakan aku malam ni dah sampai 3 kali aku post kan untuk malam ni dalam
blog.Haha.Maklumlah dah lama jugak aku tak bukak blog aku yang penuh dengan
habuk ni *snezzing*.Cuba tengok tajuk tu.Baca dengan perasaan teruja tau walupun
korang tak teruja.Hehe.

Cuba play kan video tu.Ya Allah tak tau macam mana nak cakap.Sweet sangat-sangat
cara Awal propose Scha.Secara live pulak tu kat Atro Ria ! tengok tu mula-mula
Scha tengah mengarut sorang-sorang kat situ kononnya nak terjah Reza and Marsha.
Tapi at last dia yang kena terjah rupanya.

Awal tunduk and tunjuk cicin kat Scha and cakap "Sharifah Nor Azean Syed Mahadzir, sudikah awak menjadi yang halal buat saya?" fuhh,sumpah inilah benda yang paling sweet pernah aku
tengok.Sebelum ni tengok dalam drama saja kan.But tu pun nampak sweet sebab diorang just
berlakon.Contohnya Vanilla Coklat.But yang ni live !

Alahai..untunglah Scha dalam boyfriend yang handsome macam Awal.Scha pun apa kurangnya
cantik and comel saja muka.After Scha cakap "saya terima" than satu set jerit
happy.Haha.Tetiba Awal bawak datang beruang yang besar macam manusia.Perghh sudah la
dapat cincin and bunga.Dapat pulak lagi teddy bear.Untunglah tuan punya badan.

Haha,aku tak pernah pulak macam tu.Bunga pun tak pernah.Inikan pulak teddy bear and
cincin.Nahh,sapa la nak bagi kat aku.Haha *perli*.Haha budak tu tengah baca ka
blog aku sekarang.Haha kalau tengah baca bagus la :P.Impian aku nanti aku nak kahwin
atas kapal crus tu.Then,honeymoon kat Paris.Haha licin poket husband aku nanti. :p

Selama 2 tahun 6 bulan Awal and Scha bercinta.Lalala tak tau la macam mana nak cakap
lagi.But for surely aku asyik reply video ni.Haha.Angan-angan jelaa :P.Hoho,Thats all
thanks sebab baca blog aku.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...