m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 6, 2012

End Of Exam

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Masih ingat lagi time hari Sabtu tu yang post saya bertajuk "EXAM COMING".Ahaaa
habis takut la tak baca buku la macam-macam.Tup ! tup ! dah habis pun exam.
:D alhamdullilah maka saya Syiffa Roxy merasmikan bahawasanya exam telah tamat.
Bila time aku jadi penutup majlis ni? boleh jugak,kerja part time la katakan xD.

Plus,markah elok-elok.Cewah tapi markah Bahasa Malaysia saja yang dapat.Markah
yang lain belum lagi.Alahai cikgu bagi la cepat nak perap exam paper kami
berapa lama? entah-entah esok jumpa cikgu kat pasar malam tengah promot exam
paper students.Paling tidak pun lelong dekat uncle new paper.Haha.

Macam-macam reaksi yang saya boleh tengok masa diorang recieve back exam paper tu.
Ada yang exited tengok kawan dapat A.Tapi bila sampai time diorang muka terus
berubah ! dari senyum ke nampak gusi sampai muka jadi tak ketahuan hala.Haha.Bila
ditanya kenapa? tak dapat A !

Alaa sayang sabar la jangan putus asa.Kita orang Islam tak boleh cepat putus asa.
Kena berjuang habis-habisan.Cewahh asal ayat aku macam nasihatkan orang nak
pegi berperang? xD ada style ke? haha.Bila dapat "A" masuk saja kereta dah bagi
tau parents yang korang dapat "A".

Than,bila fail jangan masuk kereta saja masuk rumah pun belum tentu korang bagi
tau parents kan? sebab? takut. :) tak dinafikan lagi owner blog ni pun dua kali
lima saja dengan korang.Mungkin kat sini ada papparazi atau yang terkini mammarazi!
ada tak? ada tak? haha nak korek rahsia berapa score Bahasa Malaysia saya?

Alhamdullilah cukup-cukup makan saja.Tapi score saya A la.Hihi.Saya happy semalam
bila tengok my friends yang lain yang dapat A.Hihi congrats korang ! masuk kereta
saja terus cakap kat my parents than bodek la terus.Haha.Tak bodek la Samsung
Galacy Tap tu :P hihi just bodek nak pegi Mall hari Sabtu ni dengan my friends.

Plus,nak celebrate exam dah habis and celebrate sekali untuk Samantha.Dia nak
pindah sekolah ! T_T awww im gonna miss you beb.Takpa maybe one day we will
meet again somewhere.I wish too. :) jangan sedih sangat Sam ! haha aku cakap
kat dia jangan sedih padahal nanti aku yang paling sedih. xD Plan nak datang macam
pukul 8 pagi macam tu.

Than,Sam belanja makan Secret Recipe ! weee ! love u Sam ! ^_^ than,duit nak tengok
cinema tu kitaorang share.Main games and karoake.Fuhh tak sabar maklumlah dah lama
betul jiwa saya ni tak enjoy dengan kawan.Hihi.Hope all jadi tehe best hari Sabtu ni !
nanti kalau ada time saya upload a few pictures dalam ni ok !

Heee..thanks for takes a few minutes just for read my new post ! ;) love u all ! stay tune
for more tips and story from me ! bye ! :D

DaMn LoVeR...