m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 12, 2012

Goodbye My Phone

Asalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Hari ni dengar tittle pun tah tau apa mood saya kan? hmmm sumpah sedih.Tak tau
nak mengadu kat sapa.Sebab saya tak nak menyusahkan anybody with my own problems.
Goodbye my phone.Yea goodbye i really miss you.Selama 4 tahun telefon Sony Ericsson
yang bewarna Pink tu berkhidmat bakti dengan saya.

Nah,sagala meseg gembira,jiwang,sedih semua ada dalam phone tu.Tak pernah berenggang
pun.Segala lagu-lagu yang didownload masuk habis semuanya dah takda.Gambar dalam
telefon saya tu jangan cakap la berapa bayak.Kalah friends kat Facebook saya tu.Adala
dalam 3000 somethings.Itu pun hilang.

Yang paling sedih hingga buat air mata saya turun dengan lebat tau tak ape? habis
hilang segala contacts everyone ! selama 4 tahun saya save dalam phone tu.Since,
sekolah rendah.Habis semua contacts abang pizza.Kakak jual sate kat pasar malam.
Eh,takde la saja kidding. *loud of laugh*

Dalam keadaan moddy ni pun still boleh joke kan? thats me.Suke merapu.Takpalah apa
salahnya nak hiburkan diri sendiri? tadi dah puas menangis sampai mata bengkak.
Macam hujan lebat pun ada.Cerita sebenarnya dah tentulah sedih sebab tak dapat meseg
dengan orang tersayang.Eh,everybody ada orang yang diorang sayang kan.

Sapa? sorry private. :3 but kalau korang follow saya kat Twitter mesti tau sapa punya
lah sebab saya selalu update fasal relationship saya dengan "dia" on my Twitter.Nah,
ni my Twitter : @ShusyiRoxy.Cewaahh promot pulak.Lepas dah cuba banyak kali akhirnya
gagal nak hidupkan telefon saya.Sob sob T_T mesti "dia" tengah tunggu massage saya.

Im so sorry.Sorry sangat :'( tak sengaje.Sejak kebelakangan ni pun asyik kerja
membodek ibu saya saja nak telefon baru.Hmm dah jemu tunggu.Asyik ayat yang sama
saja keluar.Tunggulah dapat gaji.Okay bulan depan ibu dapat gaji lagi kan? on first
day saya nak mintak kat dia.Mintak-mintak dapat.Ammin.

Ringan sikit rasa jiwa lepas luahkan perasaan kat sini.Thanks all sebab sudi baca.
Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...