m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 28, 2012

Pemalu Rupanya

Assalamualaikum and Salam satu Malaysia readers.

Err..err eh kenapa aku gagap? aku sebenarnya bukan gagap but tak tau macam mana nak
cakap bila dapat tau yang Superhero aku tu rajin terjah blog cikai aku ni.And dia
baca apa yang aku tulis dalam ni? eh habis la bocor semua secret aku. T_T alahai nasib
aku la rajin promot link blog.Hihi.

Before that,good morning,afternoon,evening,night and supper.Tak kira la time bila
korang datang laman sesawang aku ni.Thanks banyak-banyak.Tapi time sebenar aku
tulis post ni malam.Kenapa mesti malam? kenapa tak pagi atau petang? eh,banyak
tanyala -.- ni blog aku so bila mood aku nak update aku akan update.Haha.

Tajuk kali ni "PEMALU RUPANYA". *menahan gelak* sapa yang malu? tak lain dah tak
bukan jeng jeng jeng ! Superhero aku ! xD perghh pemalu rupanya dia ni.Diam-diam
ubi berisi dalam ekk.Dalam phone bukan main lagi dengan aku but bila face to
face dengan aku.Cewahh cover and control seboleh yang mungkin.Why?

Okey,for surely dia takkan cakap dengan aku kenapa dia malu sampai macam tu? tak
cakap dia saja aku pun dua kali sepuluh.Nasib aku baik harini sebab ibu aku
tinggalkan laptop untuk aku.Sebab? dia pergi outstation and kesian kat aku sebab
tak tau nak buat apa kat dalam rumah yang serupa penjara pudu ni. -.-

Dengan perasaan gembira tangan laju press button open kat lappy.After dah cucuk
broadband aku ni.Terus on internet dengan berharap ada gossip and massage terbaru.
Tak kirala from laman muka buku atau laman muka burung.Tapi hampa ! hancur !
remuk hati aku ! eiii kenapa pulak dengan aku ni jiwang bagai? eh enough ! -.-

Kenapa hampa? sebab tetiba laman muka aku ada problem yang serius.Kena operate laman
muka buku aku secepat yang mungkin kalau tak account laman muka buku aku tu akan
serta merta meninggal dunia.Eh,kerja aku ni memang suka melalut ek? bila aku try
bukak laman muka buku dia akan cakap "This content is currently unavailable".

Okey aku sumpah bengang plus sedih.Tapi nasib baik Superhero aku tu dah ada acc
baru for Twitter.Ehehe.And aku boleh massage dengan dia.But kredit dia kena
tolak.Banyak la jugak.Inilah keburukan ambil caller rigtone atau games.Haha. :P
Jangan marah.

Sampai sini ja story aku.Thanks sebab baca.Stay tune for more tips and story from
me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...