m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

April 22, 2012

Thank You !

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers.

Good morning,afternoon,evening,night and supper.Time aku tengah merajinkan jari
manaip blog ni time hantu kak limah keluar cari mangsa.Hoho.Faham-faham la pukul
berapa.Aku tak nak cakap nanti korang shut down komputer terus pergi tidur dengan
parents :p.Eh ! jangan lari ! aku nak cerita ni *mulut muncung(tanda merajuk)*

Eh,gedik ja aku ni.Hoho.Entry aku kali ni "Thank You !" kenapa dengan thank you
tu? thank you kat sapa? okey meh sini aku nak kasi story.Memandangkan last week
aku tak jadi nak outing dengan Superhero aku so this week aku nak pegi jugak.
Tak kira apa yang jadi.No one can stop me babe :p kecuali umur aku pendek la hihi.

Sebenarnya,hari yang sama aku nak outing tu adalah hari yang sama aku ada sekolah.
Haha.Nahh macam mana ni? aku dah janji dengan diri aku yang aku akan pergi tak
kira apa yang jadi.So,terpaksalah aku cakap kat ibu aku yang semalam sekolah
tak ada.Lagi pun semalam hari Sabtu.Cikgu yang nak buat sekolah ganti semalam -.-

Jangan bagi tau kat ibu aku tau *cakap dalam nada yang rendah* kalau korang
bagi tau memang esok keluar berita aku mati kena rejam dalam air :p eh
ibu aku tak sekejam tu.Hehe.Around 2.30 aku dah sampai mall.Guest what? ibu
aku tengah makan kat Secret Recipe -.-

Ibu aku kenal Ridzuan tu but dia tak bagi aku dengan Ridzuan jalan dua-dua.Haha.
Dia takut kawan-kawan dia nampak aku ni jalan dengan budak laki mana pulak? nahh
nanti buat calar nama keluarga aku ja.So,ibu aku suruh tunggu kawan perempuan aku
dulu.Baru dia bagi aku jumpa Ridzuan.Haha.Kesian gila kat dia xD

Finally Anis datang.Aku terus jerit "Anis!!" haha tak la kuat sangat.Control la
jugak.Terus aku dengan Anis pegi kat tempat games.Alahh,budak laki ni tak sah
kalau pegi mall tak singgah tempat games tu kan? betul apa yang otak benak aku
cakap.Ridzuan tengah kusyuk main games kereta -.- cewahhh ayat aku. "kusyuk" xD

Panggil dia then terus pergi counter cinema tu.Pilih movie.Mula-mula nak tengok
movie Log Out but tetiba canceled.Tengok cerita Battleship.But,movie tu kan
memang awesome gila beb ! meletup ! Rihanna pun berlakon dalam movie tu.Hihi.
I wish nanti ada Battleship 2 ! :D time nak ambil tiket tu aku syok xD tau kenapa?

Kakak kaunter: Semuanya RM 32.00 dik.
Ridzuan: "bawak keluar dompet dia"
Anis: "bawak keluar dompet dia"
Aku: "bawak keluar dompet aku"

And then,tiga-tiga tengok sesama sendiri.Haha.Sapa bayar ni? xD and last sekali
Ridzuan belanja yay ! :p and this isyour first thank you from me.Movie tu start
3.55 so aku dengan Anis pun tunggu apa lagi serbu tempat game jugak laa.Haha.Sumpah
duit aku banyak habis kat kedai games tu.Ishhh macam mana la aku boleh ketagih?

Tengok-tengok jam dah pukul 3.55.Nahh kalut panggil Ridzuan dengan Anis.Haha.Sampai
tak sempat aku nak beli Popcorn (╥﹏╥) Kami ambil seat yang macam tepi tu.Semuanya ada
4 seat.Then,time nak duduk tu tengok-tengok ada abang mana entah duduk hujung sekali.
Haha.Anis duduk sebelah abang tu.Okey time tu aku tak tahan dia.Asyik gelak xD

Ridzuan duduk mana? of course beside aku la ! haha buat-buat tak faham? :p apa yang
jadi dalam cinema tu? heh,"maaf nombor yang ada dail tidak dapat dihubungi sila cuba
sebantar lagi".Hoho.Private meyh.Try ask me this question kat Twitter.Insyaallah aku
jawab :D keluar dari cinema tu terus pegi makan.

Haha.Aku cakap kat dia yang aku tak makan pun tak pa.Sebab aku tak nak duit dia
pokai :p turun bawah.Dia pegi beli apa benda entah nama benda tu.Yang potato
macam lilit lidi tu? ya Allah tak boleh blahh gila ayat aku.Haha.Aku dengan Anis
order grape yang disaluti dengan Chocolate.Emmm yummy Y^_^

Lepas tu ada lagi tinggal 2 biji grapes jatuh atas lantai (╥﹏╥) sapa pun tak tau
yang grapes aku jatuh.Haha.And last aku bagi tau yang grapes aku jatuh diorang
gelak kat aku? eh aku lempang jugak Anis ni.Haha aik? Ridzuan tak nak lempang ka?
Ridzuan aku tak lempang aku sepak ja B) muahahaha *gelak jahat* eh aku baik.

Tak sampai hati la nak buat macam tu.Hoho.Kami semua plan nak balik pukul 8 malam.
Suddenly ibu aku massage suruh balik pukul 7.30 sebab nak pergi Peneng.Okey aku
sedih (╥﹏╥) tak puas lagi hang dengan Ridzuan with Anis.But terpaksalah sebab ibu
aku dah tunggu pun depan mall. -_-

Say bye semua.And aku malu-malu nak bagi present kat Ridzuan for birthday dia.
Haha.Sawan gila aku ni -_- bila balik rumah rasa macam nak hempuk ja kepala kat
dinding.Tak pa esok kat tusyen la aku bagi kat Ridzuan.But syok sangat hang with
you Superhero ! :D thanks for all.You balanja me.Hehe.Sayang awak !

Thats all my long story for today.Penat jari menaip.Penat mata tengok.Penat otak
fikir ayat apa yang nak keluar dari benak fikiran aku ni :p thank you sebab
sudi baca my entry.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...


Riduan playing car games xD


And me yang tak cute :p