m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

September 6, 2012

Outing With Shuhada !

Assalamualaikum and hi all :D *waving hands*

Sepuluh cari disusun.Aku nak mintak maaf sebab bla bla bla.Cewahh hari raya dah lepas okey untuk mintak maaf :p haha.Sorry sebab aku jarang updates blog disebabkan busy dengan sekolah and "berukband" yang tak memberi kerjasama.Tukar berukband Maxis nanti baru tau ! *mata merah sambil pegang pisau* ugut ni -.-

So last week aku pegi hangout with Shuhada.Haha my bff kononnye a.k.a orang selalu cakap my fake boyfriend :p we all promised nak jumpa kat Central Square.Promised kat sekolah yang nak pegi Shazira,Syakila,Shuhada and me.But bila sampai sana aku try called Shazira but dia tak jawab pun.

Time tu Shuhada tengah on the way.Lucky cousin aku teman aku sekali.Aku call agak-agak dalam 30 x macam tulah.Haha.Lastly cousin Shazira answered.Dia cakap Shazira tertinggal phone kat rumah.But sekarang memang dia tengah ada kat Central Square la.Jenuh la aku ketar lutut nak cari dia dalam mall yang besar macam badak ni -.-

So,aku pasrah la.Cewahh ayat macam Boboiboy :p so aku ajak cousin aku pegi main bowling.Time tengah main bowling tu Shuhada dah arrived.So call dia suruh naik tingkat atas tempat bowling tu.Then dia call lagi.Dia cakap malu nak masuk.Lol -.- and aku paksa dia masuk.Then dia duduk while playing PSP.

And aku keep continued playing bowling.Agak-agak dalam 3 round ja lagi.And ada satu part ni kan.Badan aku dah panas.Peluh merembeh keluar.Tangan pun memang letih gila but gagah keep playing.Cuba teka !!! bola bowling tu aku terlepas baling ke belakang ! God ! sumpah malu xD *tutup muka dengan 15 bantal*

Lukly time tu kat bowling centre tak ramai orang.Kalau tak memang secara rasminya aku tak akan jejak lagi kat bowling centre.After finished playing bowling.We all pegi ambil tiket for wayang.Bincang-bincang and we all setuju nak tengok movie The Possession.About scared movie.

Whila tunggu wayang start.We all pegi main games.Then cousin aku cakap dia dah nak balik.Said bye all.So now just me with Shuhada.Main games like crazy teenager.Haha.We enjoy it ! then turun pegi Mc'Donald.Beli burger for nak makan dalam cinema kejap lagi.Shuhada and me bought Double Cheese Burger.Yummy ! :p *jilat bibir*

It's about 25 minutes more before wayang start.So aku ada nampak satu cafe ni nama "Bubble Gurt".Dia macam jual air bubble la.But also jual yogurt like Tutti Frutti ! so aku ambil topping dia.And shared with Shuhada sebab takut nanti tak habis.Aku ingat flavour tu rasa Vanilla ! but im wrong ! rasa masam yogurt !

Gosh ! sumpah tak lalu.Grr serik dah.Aku and Shuhada just makan topping ja and separuh of the yogurt tu.Yang lain semua buang ! Actually we all kinda late for our wayang.Ni semua salah yogurt tu *yogurt dipersalahkan* -.- we all kenda tunggu lif yang agak "shitz" ! pffttt ! lambat like hell.

Memang rushing gila time tu.Sampai tak sempat nak beli popcorn.Nasib dah prepared burger.So,masuk dalam cinema tu wayang dah start about 6 minutes i think.Damn ! cari seat.So enjoy the movie.Memang takut gila.Haha.And lagi 20 minutes nak habis macam tu time tu jugak perut aku nak buang hajat.

Sumpah kacau line ! time movie tengah klimaks tu jugak la dia nak buat hal.So aku keep tahan.Until the end of movie.After habis movie tu.Cepat-cepat aku ajak Shuhada pegi toilet.But bila aku keluar from toilet dia dah hilang.Aku nak call dia then bila bawak kelur phone.Ada 1 message from Shuhada.Dia dah balik sebab ibu dia dah datang.

Alahh satu minit macam tu saja aku lambat.Rugi meyh.And im so enjoy ! duit sapa yang aku guna ? haha duit aku la weh *flip hairs* duit raya.Balik rumah.Aku kira-kira aku dah habis about 100 something.Haha ! first time kot banyak habis macam ni.But ibu tak tau :p haha selamat.

But pictures tak da for this entry.Sorry because over exited sampai lupa nak snap pictures :/ so sad.That's all.Thanks for who yang baca.Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...