m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

October 6, 2012

Al-fatihah kepada tokwan

Assalamualaikum and hi all *tadah tangan*


Harini Tokwan aku dah kembali ke rahmatullah.Dia meninggal pada jam 5.30 pagi yang sebelumnya pukul 12.00 malam aku balik rumah.Then,ibu kejutkan aku pukul 6.00 pagi.Ibu cakap "Bangun,pegi mandi tokwan dah tak dak".Aku terus diam.Macam tak boleh nak accept.
So ready pegi rumah makngah aku.

Aku tengok tokwan aku terbaring kaku atas katil yang sebelum ni seorang yang happy-go-lucky.Setiap yang datang pasti akan pergi.Aku asyik repeat ayat tu dala hati aku sebab aku nak kuat.Aku tak nangis depan tokwan aku.Tapi aku ni seorang perempuan.Hati tak kuat.Last,aku nangis jugak.

Antara cucu-cucu yang lain aku yang paling rapat dengan tokwan aku.Dari aku kecil aku duduk dengan tokwan aku sebab parents aku busy kerja.Tokwan hantar pegi tadika.Tokwan beli makanan.Tokwan tengok tv dengan aku.Tokwan nyanyi dengan aku.Tokwan suka usik aku dengan gelaran "Syipashu".

Aku rindu nak dengar tokwan panggil aku sekali lagi :( tapi semua dah tak ada.Aku redha dengan pemergian tokwan.Aku takkan lupakan jasa tokwan yang jaga aku selama ni.Sayang,arwah tak sempat nak Raya Haji bersama family :'( semoga roh tokwan ditempatkan di tempat orang yang beriman.Amin.