m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 29, 2012

End Year Giveaway by FD

Assalamualaikum and hi all :D *lambai tangan*


Ni satu lagi Giveaway yang aku jumpa.So aku rasa nak ajak korang semua join ! Yelah kali ni memang rugi kalau tak join.Sebab hadiah dia serius menarik ! Tamat pada 25.12.2012. Aku just nak mencuba nasih.Siapa tau menang ? Haha kalau owner blog pilih aku memang alhamdulillah.Untuk more info korang klik sini ----> http://fatindiana.blogspot.com/

List hadiah yang aku nak :
1)Hadiah misteri
2)Pashmina
3)Long necklace
4)Souvenir dari Rusia
5)Novel

Mangsa yang ditag -----> Story About Me dan PEARL :D

Sebab sebab saya perlu memenangi domain tersebut :

Saya rasa patut memenangi GA ini sebab saya tak sanggup nak melepaskan hadiah yang menarik seperti di atas ! Jarang nampak GA yang bagi hadiah menarik macam blog FD.Sekian :)