m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

November 30, 2012

Hello December

Assalamualaikum and hi all :D *lambai tangan*


Cepat sungguh masa berlalu.Rasa macam semalam baru sambut raya *okay tipu* seperti yang semua orang tahu bila masuk December ni bermaksud school holiday akan tamat.Para pelajar akan bermula buat kerja rumah yang cikgu bekalkan untuk school holiday.Maklumlah semua suka buat kerja last minutes sama juga seperti saya.

So apa plan korang ? lagi sebulan saja ada masa untuk bergoyang kaki.Sudah pegi holiday ? dah beli kasut,bag,baju sekolah ? dah siapkan homework ? Kalau belum sila buat sekarang.Bila masuk bulan baru mesti semua ada buat list kan apa yang nak dibuat untuk bulan ini ? Aku pun ada.Ini dia list aku.Sila tengok.Wajib tengok !


  1. Tengok Twilight Saga 
  2. Siapkan homework
  3. Pegi beli segala yang berkaitan dengan sekolah u_u
Okey itu saja.Bagi siapa yang ada acc Twitter mesti dia tau yang sekarang tengah kecoh fasal MAMA 2012 semalam.Aku tak tengok benda tu maklumlah hati tak dapat menerima kpop.Saya mintak maaf kalau ada terkasar bahasa.Haha okey bye :*