m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 21, 2012

Attitude according to birth month

 

Tajuk kat atas tu sebenarnya aku just ciplak dari tajuk entry blog •*¨*•Duniaku Vanilla•*¨*•.Hihi peace jangan marah ya .Aku ternampak blog Duniaku Vanilla cerita fasal sikap mengikut bulan kelahiran.Korang lahir bulan berapa ? Aku lahir bulan January ! First January tau you olls.Glamour I kan *flip hairs* woo perasan ! 

Jum tengok perangai orang yang lahir bulan January ni


Serius sama sangat dengan perangai aku kecuali yang "Mudah diserang selsema" and "Sayang pada kanak-kanak".Haha.Antibody aku kuat :what: Alhamdulillah jarang kena selsema atau demam.Fasal sayang budak tu bukan kira aku benci.Cuma aku tak boleh nak ngam dengan budak-budak.Maybe sebab aku tak biasa.Maklumlah tak ada adik 

Korang nak tahu perangai korang mengikut bulan kelahiran ? View blog •*¨*•Duniaku Vanilla•*¨*•.Hihi.Bye ! 

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

No comments: