m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 13, 2012

Blog Direview

 <3

Entah nak cakap macam mana lagi.Maybe bulan December ni bulan bertuah aku.First menang topap Maxis.Second dapat novel and third dapat review dari blog lain.Eh kau ni macam menunjuk pulak dengan hadiah yang kau menang :really:.Sharing is caring :luv: lol.Hahaha.See this :what:


:candy: "Header yang sempoi.Suka giler dengan font tulisan tu.Font apa ek ?" - Hihi terima kasih ! Maaf saya pon tak tahu sebab blog ini diedit oleh kawan saya

:candy: "Background pun simpe je.hitam" - My favoutite colour :what:

:candy: "Loading agak laju" - Saya selalu update dengan berat blog saya.Haha

:candy: "Followers : 212" - Alhamdulillah semaking meningkat :D

Blog saya telah direview oleh blog « Fairytale Blue World » .Blog dia sangat comel ! Hihi bye :princess:

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

No comments: