m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 8, 2012

I Am Hangout Girl !

Assalamualaikum and hi all :D *hulur sushi*

Semenjak dua menjak tiga menjak ni kan aku selalu update entry fasal pegi hangout sana lah.Hangout sinilah.Penuh dengan hangout.Muahaha sebab tu entry kali ni "I Am Hangout Girl" ! Baca betul-betul.Takut nanti tersilap baca "I Am Disco Girl" pulak.Nahh mampus aku Azwan Ali datang temu ramah.Siap masuk Gala Tv.Muahaha enough mengarut -,-

Ibu harini kerja half day.So lepas balik kerja.Dia terus ajak aku pegi main bowling.And like normal aku exited terlebih.Cepat ja aku siap kalau nak pegi hangout ! Kalau nak pegi sekolah ambil masa lebih kurang 2 jam.Muahaha.Kalahkan orang bersiap nak kahwen.Kali ni main bowling with kawan-kawan ibu.Nasib they all sporting.Haha.

Main 3 games woo ! Lenguh tangan.Time games kedua tu sebelah meja aku ada satu abang macho ni duduk.Memang nervous gila.Entah kenapa aku selalu macam ni bila dekat dengan laki.Muahaha.Disebabkan over nervous so bola yang aku baling semuanya ke longkang.Agak malu okay.Abang macho tu macam senyum kat aku.Perli agaknya -,-

Then abang ,acho tu punya games dah habis ! Then balik.Haaa lega aku.Time games ketiga tu aku lah the campion weh ! Strike 5 kali.Fuhh bangga-bangga.Muahaha.Then nak pegi dinner pulak.Sebelum dinner singgah kat Bubble Gurt dulu.Beli Chocolate Bubbles Milk Tea.And then pegi dinner.Memang best la !

Lepastu on the way nak keluar dari mall.Terjumpa ada satu kedai ni jual Ice Watch ! Memang menggoda mata akulah.Aku terus tarik tangan ibu.Haha.Akhirnya berjaya pujuk.Ibu beli kat aku Purple Ice Watch.Favourite colour aku memang Purple so.Same with ibu.Muahaha.Like mother like daughter xD

Lepas dinner pulak pegi hang dekat Uptown.Haha.Shopping lagi.And aku sekarang tengah cari baju yang ada design Mustache tu.Tak kisahlah baju,bag,cincin ataupun rantai.Nak sangat ! Sesiapa tolong tunjukkan aku shopping online mana yang ada benda ni boleh ? Hihi.That's all.Bye ! :*
~Seorang pro bermain boling~

~Acah ja tu weh acah ! :p~

~Jumpa jam Ice Watch ! ~
~My Ice watch ! ~

~Dekat Bubble Gurt~
~Peace you olls~

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

No comments: