m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 6, 2012

Kimmy Imran Tak Mati Lagi !

Assalamualaikum and hi all !

Perghhh ! Sekarang kat Twitter memang kecoh gila sampai nama Kimmy Imran pun dah trending


Semalam semua memang kecoh fasal berita dia meninggal dan bakal dikebumikan di Japan.Walaupun yang tak kenal dia turut doa kan dia di akhirat tapi pagi tadi tup ! tup ! Mengaku tak mati pulak ! See ! Ini lah kelemahan Twitter.Mengalahkan channel HBO ! Bila dah kena bash baru nak mengaku kononnya Twitter dia kena hack semalam.

Entah betul ke tak kena hack.Siapa nak mengaku kan kalau buat salah ? Kalau betul dia sengaja buat drama kat akhirat nanti tunggu la balasannya sebab semalam orang ramai dah doakan dia mati.


Dia kena bash teruk la kat Twitter harini.Haha.Nickname terbaru dia "Mati hidup semula"


Kena bash.


Ashraf tu lepas aku stalker dia aku rasa dia ni macam rapat jugaklah dengan Kimmy tu.Dia cakap "Tak tahu mana satu betul. kena hack atau dia saja reka cerita tapi aku tahu kimmy imran sakit. lahai".

Macam-macam la sinetron kat Twitter.Setiap bulan mesti ada cerita yang terbaru.Kalau macam ni tak payah keluarkan paper Metro atau Kosmo ! Kat Twitter pun dah banyak cerita panas.Muahaha.Bye !

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

1 comment:

Eryn Hushess said...
This comment has been removed by a blog administrator.