m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 11, 2012

Musim Perkahwenan

Assalamualaikum and :hi:

Cewahhh dah ada icon comel ! Hihi.Harini tepat 12/12/12 ! Tarikh ni dianggap istimewa sebab sama kan angka nombor ? Jadi disebabkan tarikh yang ohsem ni ramai pulak yang nak berkahwen and tunang bagai.Aku dapat kad jemputan merata tempat.Cehh bajet famous kau Syiffa ! Kan dah ada orang bash kau Shout box tu.Nak tengok ? :p


Haaa aku bagi besar terus.First perasaan aku bila nampak tu rasa :cry:.Tak ada la sampai nak nangis bagai kan.Cuma hati rasa terguris.Bile pulak yang aku batak hot ni ? Entah la mungkin Ecik Troll Face ni ada tak puas hati kat mana-mana.Tapi kesah pulak aku ? :really:.Esok aku kena pegi akad nikah cousin aku kahwen.

Kena bangun awal and siap sediakan :camera: dan :mobile:.Tanpa dua benda ni aku tak boleh hidup.Eh bukan oksigen lebih penting ? Muahaha.Nanti aku akan update fasal wedding cousin aku tu.Okey bye ! <3

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

No comments: