m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 28, 2012

Pendaftaran Semula Sekolah

 :ribbongirl:

Aku bangun awal dari hari yang lain.Korbankan mata demi sekolah yang tercinta.Mengantuk jangan cakap lah sebab aku just tidur semalam 30 minit :what: Masuk sekolah pun dengan mata panda yang comel dan tak henti-henti menguap .Time tu dah tak cover cun.Aku asyik nampak bantal busuk kesayangan.So cikgu panggil semua berkumpul kat perhimpunan.

Macam biasa.Ayat paling benci students dengar "WELCOME BACK TO SCHOOL" .Cikgu bagi tau kelas mana kena masuk.Lepas dah masuk kelas memang bising nak mati.Maklumlah cuti hampir dua bulan.Gossip merata-rata.Dosa kering di mana-mana.Haha.Then ada cikgu masuk.Semua orang cakap bisik macam ni "Maybe ni la cikgu kelas kita nanti".

Then cikgu tu cakap "Saya hanya cikgu sementara jaga kelas kamu".Then semua mengeluh. Haishh bila cikgu kelas yang sebenar nak masuk ni.Then cikgu sementara tu suruh memperkenalkan diri masing-masing.Haha bunyi macam baru masuk form 1 kan ? Nak kena kenalkan diri kat kawan.Padahal dah sama kelas hampir tiga tahun 

Bla bla bla.Then cikgu tu cakap "Okay semua,saya nak umumkan senarai nama pelajar tahun hadapan.Yang saya tak sebut faham-fahamla kamu turun kelas".Nahh ! Time tu jantung macam nak pecah.Tangan and kaki semua sejuk.Tambah orang macam aku ni yang memang ada darah nervous.Pucat muka :what: Alhamdulillah nama aku ada.

Kalau tak mau nangis kat situ jugak .Boo tak malu.Dah nak masuk 15 tahun pun manja lagi.10 orang kena turun kelas.I will miss them.Hmm.Lepas tu Pelantikan Jawatan pulak.Di sini saya dengan bangganya nak bagi tau yang tahun 2012 saya dilantik menjadi AJK Kemahiran Hidup.Sila booo sekali lagi.AJK pun nak kecoh.Booo Syiffa.Booooo -,-'

Elehh tu tahun 2012.Tahun 2013Sebut nama pelajar.Undi.Tulis nama kat papan hitam.Tu saja kerja.Kelas aku adalah kelas paling cepat undi pelajar.Kami sehati sejiwa :luv:.Tiba untuk AJK Kemahiran Hidup.Alhamdulillah aku pegang jawatan yang sama lagi untuk tahun ni.Memang tak sabar nak pegi sekolah 1 January ni pulak.Miss my friends.

Yang tak bestnya 1 January birthday Aku ! :birthday:.Yeah aku tau ramai tak percaya.Tapi Percayalahhhh *lagu Siti Nur Harliza*.Jangan lupa wish birthday kat aku 1 January ni.Okay ayat tak malu.Bye

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

No comments: