m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 3, 2012

Sedih Nak Join Lagi Giveaway

Assalamualaikum and hi all *lambai tisu*

Eh ? Tajuk kat atas dengar macam boikot ja.Kenapa ? Okey aku ada join satu Giveaway ni.Aku dah buat entry bagai.Aku dah ikut apa yang owner tu suruh buat.Follow sini lah add sana lah.Macam-macam tapi tak apa sebab nak join punya fasal aku buat ja.Tetiba tergerak hati aku nak check balik link aku kat giveaway tu balik.

Alangkah terkejutnya emak apabila melihat perkataan "This comment have deleted by the owner".Time tu rasa nak menangis dan sakit hati.Bukannya apa.Dalam banyak-banyak giveaway yang aku join cuma giveaway dia yang paling banyak suruh "Follow" / "Add" / "Klik" orang.Memang banyak kena buat.Tapi bila tengok dia delete comment aku.Aku memang rasa menyesal lah join.

Like seriously kalau nak delete.Tolong lah cakap kat aku.Maybe aku ada tak follow atau add sponsor mana-mana.Ini terus diam menyepi.Kalau aku tak check link aku tu kira memang hilang macam tu lah kan ? So aku nak nasihatkan korang supaya check balik link korang ! Mana tahu senasib dengan aku.Okey thanks to korang yang follow blog aku.Nampaknya dah meninggkat ^^v *gedik* bye ! :*

Syiffa Azlan, xoxo

Comment here

2 comments:

Secret Garden said...

Iya ke? Sedihnya.. :( Awk ada join GA Farah, cuba cek, link awk ada x..

Syiffa Roxy said...

Alhamdulillah ada ! :D