m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 3, 2012

Segmen "Kenangan untuk tahun 2012" by Yanie Andierah

Assalamualaikum and hi all :D *lambai tangan*



Segmen ni dibuat oleh cik Official Yanie Andierah yang comel ni.Rajin ja dia buat segmen.Hihi.

"Buat entri pasal kenangan korang untuk tahun ni . Tak kisah lah kenangan tu MANIS ke , PAHIT ke , MASAM ke , HAPPY ke , SEDIH ke or whatever ...... "

Itu tuan punya blog yang cakap.So aku nak buat "Kenangan MANIS" hihi here we are :)

Spend Time With My BFF

So pagitu aku janji dengan Shuhada nak jumpa dia dekat Water Carnival.Macam yang dijanjikan tepat 10 pagi aku keluar rumah.Time on the way tu suddenly Shuhada send message.Dia mintak tolong ibu aku ambilkan dia.Lagipun rumah dia juat dekat.So ibu aku yang comel tu pun pergi ambil.Hihi.Kalini ibu belanja Shuhada masuk Water Carnival.Untunglah.Me getting jelly :p

Sebelum mandi,ambil gambar mesti wajib !


~Before mandi~


~Time masuk dalam air.Memang sejuk,hihi~


~Naik pelampong~

~Slide!~

Okay part ni paling best.Naik slide.Tinggi woo slide tu.Nasih kami bukan yang jenis lemah semangat :3.
Lepastu dah nak balik.Mata habis merah.Rambut pun keras semacam sebab air klorine.Haha.Lepas mandi,ibu ajak pegi makan dengan Shuhada :D


~Makan~

Muka letih plus happy.Ini lah kenangan manis saya ! :D

Mangsa di tag -----> chirp chirp!















Comment here

No comments: