m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 1, 2012

Twilight Saga is Awesome !

Assalamualaikum and hi all :D *kenyit mata*

Harini angan-angan aku telah dikabulkan oleh bonda tercinta.Apa ? Kahwen ? Kerja ingat benda tu.Ingat ! SPM pun aku belum lepas.So tadi ibu ajak pegi tengok wayang.Dalam hati memang berbunga riang.Ibu ajak pegi tengok Lagenda Budak Setan but seriously I said aku tak berapa minat dengan cerita tu.Aku nak tengok Twilight *muka sedih with sparkles eyes*


~Dalam kereta sedang cover cun~

So aku check kat internet sepatutnya start pukul 7 malam.Keluar rumah pukul 6 and terkejut beruk bila tengok jalan jam.Dalam hati berkata "punah harapan".Sampai sana dalam pukul 8 ! jam satu jam.Alhamdulillah ada pukul 9 malam punya.So disebabkan aku tergedik-gedik nak tengok Twilight dan ibu pulak nak tengok Lagenda Budak Setan so kitaorang tengok berlainan cerita !

Haha.How cool is it ? First time aku pegi tengok wayang sorang.Time wayang start pun sama dengan ibu.Haha.Memandangkan time baru pukul 8 and cerita start pukul 9 so I have one hour more before movies start.So we're wasting time with shopping.Haha.Part paling tak suka time shopping bila duit tak bawak.Ibu cakap aku boros and dia just sponsered duit makan dan wayang u_u

~Agak anda boleh jadi model tak ni ? *blushing* ~

So here we are.Dah beli tiket ! Twilight Saga bilik NO 3 and Lagenda Budak Setan bilik NO 1


~Bahan bukti.LOL~

Masuk dalam tu orang pandang panas macam nampak Azwan Ali tak pakai baju tahu.Maklumlah aku tengok alone *muka mintak simpati* tengok orang lain semua ada partner.Siap pegang tangan lagi.Serious jealous.So the movie is start ! Tengok ni aku gedik curi tangkap gambar dalam cinema !

~Pelik -,-~

Serious mintak maaf kepada semua dengan gambar yang macam tak ada kualiti macam tu.Maklumlah gelap.Ini gagah pakai flash.Haha gedik kan aku ? And sorry sebab nampak aku macam menunjuk TUT TUT seriously aku kena tangkap pada bawak sebab takut abang yang jaga cinema tu dapat kesan yang aku tangkap gambar T__T

And finally my coment about Twilight is :
Seriously best gila babi ! Serious rugi siapa tak tengok.Even aku tak tengok Twilight Saga Part 1 tapi still faham jalan cerita Part 2 ni.Cerita ni LAWAK,SERAM dan ROMANTIK.Haha romantik ini wajib.Siapa tak kenal Twilight kan :p


~Aku sembunyi snap ni dalam cinema xD~

That's all.Bye ! :*