m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

July 8, 2013

Trial PMR


Hai guys ! Still ingat aku ? The annoying girl back ! Miss me ? Tercari-cari mana aku hilang ? Kenapa aku lama tak update blog ? Ni semua start dari ibu beli phone baru kat aku *menunjuk* phone apa ? Rahsia la.Semenjak tu aku selalu on Twitter,Facebook,Keek dengan Instagram semua kat phone.Function laptop ni aku rasa just tumpu untuk buat folio.Kalau nak online semua guna phone sebab senang.

Kenapa tak guna phone untuk update blog ? Masalahnya keypad aku teramat amat amat amat lah kecik ! Susah nak type.Lagipun aku suka beletir panjang berjela mesti ambil masa yang lama kalau nak type semua.Okay tajuk kali ni 'TRIAL PMR' Jeng ! Jeng ! Jeng ! Takut tak dengar ? Aku sebagai last batch PMR sumpah takut.Ni baru trial bukan PMR sebenar.

Kat Twitter dengan Facebook sekarang ramai kawan sekolah aku dah deactivate account semata-mata nak trial.Senior pun ada nasihat kat aku suruh deactivate account.Aku serius rasa insaf sikit and confused.Kalau nak deactivate account Facebook aku tak kisah tapi Twitter ? Oh no ! I can't live without my Twitter even just one day.Ayat poyo ! Nampak tak permainannya di situ ?

Aku rasa kalau aku deactivate Twitter banyak kebaikan untuk diri aku.Aku boleh focus buat rivision.And one more aku pening nak ambil aliran apa next year.Senior banyak cakap kat aku jangan ambil aliran Sains sebab memeningkan otak.Tapi kalau aku ambil perdagangan nanti kat universiti dah tak boleh ambil alirah sains.Ya Allah,I do care about my future :(

Oh ya ! Benda ni serius dah lama tapi disebabkan aku lama tak on Blog so nak story sikit.Aku akan cuba sedaya upaya ringkaskan cerita selama 5 bulan ni ! Bulan March haritu aku masuk Choral Speaking kat sekolah.Memang letih sebab selalu kena stayback kat sekolah tapi letih tu berbaloi bila sekolah aku dapat Johan dalam peringkat sekolah.

Then last month sekolah aku pergi bertanding bagi peringkat daerah Kuala Muda Yan and once again sekolah aku berjaya jadi johan.Ya Allah aku happy sangat and bersyukur.And this month kena lawan lagi bagi peringkat Negeri pulak.Wish my school luck guys.Okay just that.Bye ! :)

Syiffa Azlan, xoxo

No comments: