m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 20, 2011

Hanis Nabilah,My Bos !

yo ! ape kabo lembu 2 di luar sana? haha kay post kali ni ja saya gila 2 sebab
nama budak dalam title ni pon gila 2..bukan salah seorang dari pesakit tanjung
rambutan ea.. :p nama dia Hanis Nabilah b.t ? oh ! hell ! aku lupa nama ayah dia
:'( sorry bos ! hehe kay nama panggilan dia adalah "BOS" start sy cakap kat dia
bak beli Angrybird kat dia mulai dari tu apa dia cakap mesti saya akan bals ok bos !
haha..dia form 2..my senior lerr..jngan nak ngorat bos aku !! == " aku bunuh sekoq 2
satgi kot !! haha caya la..dia memang gila lain dari minah 2 at luar sana tu..dia baik,
gila,comey,pandai smua pakej lengkap ! :D dia skolah sama jugak dngan saya..smk Convent :p
when im sad she's always be there where? lol beside me laa ! haha! she will chill me out !
im not bored friend with u dear..senior yg paling sy rapat dia kot ! sy sayang dia ! :p

ILYUHN! hehe lau nak add dia leh just search Hanis Nabilah..lau x jumpa check kat frindlist
saya kay ! janji ngan aku jngan ngorat dia ! xD kay bye !

DaMn LoVeR...

No comments: