m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 20, 2011

Padan Muka aku !

ok hey Blogger Reader ! x tau nafsu pa menyerang nak gi duduk kat luar rumah naik buaiyan
tetiba cari kuci rumah x dak..than bru tringat Hok Aloh ! aku trtinggal smalam dlm kerata
ibu.. adoii.. selongkar satu rumah 1jam setengah kot cri kunci than jumpa gak kluar ikut
pntu blakang than tampa berfikir sy terus tutup pintu kayu dan kunci grill.masa tu sy
cuma dngar lagu dan amik pic sy dlm phone than dah maghrib sy trai bukak swis lampu garden
sy hoho memnag bnyak gila suis lampu saya :O than tiba 2 suis ke-3 tu current blockout !
omygatt kecut perut ! dah la nak blackout pon time magrib memang dah gelap time tu than
dengan berpandukan lampu phone try bukak grill oke berjaya ! than bila nak bukak pintu kayu
:O what the hell im doing now ! oh no !! aku mana da kunci kayu ni la abih laa aku T_T
mula la trbayang makluk yg suka lari 2 bila time maghrib ni kan..than duduk kat atas blakang
kreta wira saya tu..jiran saya siap suluh lampu g at saya ! == " pa? ingat aku ni hantu ka?
haha x blame diri aku sngat..memang ptot org fikir aku hantu dah la time 2 maghrib duduk ats
kreta than ngan rambut aku dia mengurai mcm pontianak wakaka..pakai bju nsib x warna putih
tapi hitam muahaha..than ibu balik sy crita la kat dia lepastu dia mcm ni

ibu :HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH sjnkjasbkjhbhjb HAHAHAHAHAHAH

== " okay nampaknya dia hanya gelak ok 3 bye !

DaMn LoVeR...

No comments: