m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 31, 2011

My Birthday Party

Hey..x da party pon hehe..kek pon x da..x sedih pon :)..coz dah biasa..it's okay
laa kalau x buat party for me..im understood..memandangkan family saya agak busy
tahun ni jadi x dapatlah saya nak merasa Chesse Cake,Secret Recipe..hehe..

But semalam my mom dah bagi present hehe apala..birthday hari ni dia bagi kelmarin
it's okay..rezeki depan mata jangan tolak..hehe nak tau dia bagi apa? aww realy?
haha k gedik ! dia bagi GUESS WATCH warna hitam campur unggu..aww sweet ! ♥ than
terus pakai kat tangan heheh..

My father bagi apa? hehe dia still ada kat Penang,x balik kerja lagi and i'm sure
dia akan bawak balik hadiah for me heheh :p perasan..

My friends? aww tunggu bukak sekolah ni kot..x tau la diorang nak bagi apa..apa-
apa pon yang korang bagi at aku,aku terima weh ! hehe saya bersyukur sangat dapat
hadiah dan akan buat hadiah-hadiah tu semua sebagai kenangan :)

DaMn LoVeR...

No comments: