m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

December 31, 2011

New Year !

hi semua ! Alhamdullilah akhirnya saya dah diberi peluang hidup di muka bumi ni
selama 14 tahun..saya happy sangat hari ni sebab birthday saya disambut sekali
kawan-kawan saya yang lain juga x berat mulut wish kat saya sempena birthday saya
thank u all :D ..

tadi saya and my mom gi COUNTDOWN kat Dataran Jam Besar..ramai x? ohh..tolonglah
jangan cakap,Ya Allah ramai weh..biasa la kan nak sambut tahun baru..tadi duduk
kat situ makan-makan than terjumpa my friend,banyak kot hehe..than tengok kat my
wath dah tepat pukul 12.00

suddenly..BOOMM!! hah ! semua terkejut haha yay! fireworks ! cantek sangat !
than mcm rasa something tau x dalam hati ni..mcm terharu :') dah 14 tahun
saya ni kan..tengok sekeliling..cepat sungguh masa berlalu :)

on the way balik rumah,terserempak dengan geng fixies..eleh,sapa x kenal geng tu
kan hehe..ramai oo..basikal pon cantek..mentang-mentanglah new year..roda basikal
pon letak lampu ea? hehe..

tetibe lak perut berkeroncong nyanyi lagu Last Friday Night,Katy Perry hehe than
my mom beli buger..balik rumah makan..nyum ! nyum ! than bukak Facebook n Twitter
ramai sungguh yang wish birthday kat saya ! thanks korang ! saya hargainya ! :D
oke bye and Happy New Year !

DaMn LoVeR...

No comments: