m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

January 26, 2012

Setiap yang saya cakap,semuanya tertunai.

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia semua.

Seperti yang saya katakan,saya tak nak tidur semalam >.< dan ya ! saya tak
tidur.Haha tak payah la nak bangga.Bagi saya memang normal la.Tapi nanti
malam.Mesti saya tidur awal.

Berjaya la jugak siapkan beberapa homework :D walaupon dalam 3 subjek dah siap.
Lega la jugak dari tak siap apa pon.Tapi kan setiap tahun meningkat tingkatan
ni mesti belambak homework !

Adoii,saya baru form 2 dah banyak macam bukit.Kalau nak dikatakan macam gunung
Tahan pon ada dah ni.Belum masuk PMR ! nanti form 3 lagi bertimbun la
kerja.

Salah satu azam saya untuk tahun 2012 ni dah pon terkubur/cancel ! iaitu azam
tak nak tangguhkan kerja sekolah ! hmm..tapi akibat melayan kerenah facebook,
twitter dan blog tercinta.

Diriku telah leka,dan azam ku terkubur begitu saja.Cewahh buat drama pulak.Haha.
Yang pelik dan geramnya kalau saya on9 sampai pukul 2.00 pagi parants saya sanggup
tinggalkan tidur,dan datang bilik saya mulalah start ceramah.

Sampai pukul 4.00 pagi.Menanah telinga ! -_- bila tadi cakap ibu ! nak buat homework !
Than,dia cakap Okey ! sampai ke pagi,saya tak tidur pon tak pa.Siap menawarkan
milo suam lagi. -_- kenapa macam tu?

Haha pasrah ja la :p.Nak cari ilmu tak payah bagi banyak alasan.Nanti ilmu tak masuk
dalam otak.(ayat dari cikgu) haha.Copy and paste ja kat sini.Kk dah ! enough merepek
kat sini.

Nak sambung buat homework yang terhenti sekerat jalan tadi.BRB oke ! bye ! :D

DaMn LoVeR...