m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

January 26, 2012

I'm Dead.

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia semua ! :D

Eh-eh silap.Sepatutnya muka kena macam ni T_T baru la sesuai dengan tajuk kita
hari ni.Kenapa? alahaii apa lagi la yang student akan cakap? of course la
HOMEWORK !

Mati la saya,tak buat satu pon lagi ! T_T ni la jadi kan bila dah leka sangat denga
pasbuk ! twattur ! belog ! eh-eh silap sebut lak ! xD hehe.Memang tak boleh
blahh la kan beleter kan diri sendiri.

Esok,terpaksa la saya korbankan masa demi homework yang sedang menunggu bertimbun-
timbun.Eh ! wait a second ! dari saya membebel kat sini sorang-sorang.Dari
melayan kerenah orang dekat Facebook.

Dari melayan peminat-peminat twitter ( am i have anyone? haha of course no ! ) lebih
baik saya tutup lappy ! and start do my homework.It's better.Biarlah kalau
saya tak tidur satu hari pon.Dah biasa derr.

Tapi selalunya kalau buat homework mangantuk kan? haha.Itulah yang selalu berlaku.
Tidak dinafikan lagi.Kk la nanti BRB.Stay tune ~! cewahh macam kat telivisyen lak.
Haha.Bye !

p/s : I can see new follower there ! just 2. It's ok.Saya bersyukur.Thanks sebab
follow girls ! :D enjoy read my blogger. <3

DaMn LoVeR...