m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

February 26, 2012

Jujur atau tak ?

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers.

Harini im not in mood la tapi tangan gagah menaip post ni.'Jujur atau tak?' apa yang
jujur? boyfriend ka? haishh tak terfikir pulak saya nak berjinak-jinak dengan
cintan-cintun ni.Azam nak study dulu.Nak tumpukan perhatian kapada pelajaran.
Insyaallah kalau dapat masuk universiti baru nak bergatal bercinta.

Hihi.Orang not in mood pun boleh buat lawak kan? bukan tak serius dalam hal ni cuma
dalam sesetengah perkara kita tak boleh melibatkan perasan orang lain jugak.
Nanti disebabkan kita mood kawan kita sendiri yang spoil.Betul la cakap orang tua-
tua.Jangan terlalu happy sebab esok atau lusa pasti kita akan sedih.

Hari-hari yang lepas tu yea,saya mengaku memang seronok.Kenangan yang terindah la
katakan.No problem on that day ! tapi bila nak difikirkan balik takkan sampai
tak boleh nak happy? takkan nak serius sepanjang masa? kan? tak cool la macam tu.
Problem saya masih sama. "KAWAN".

tak habis-habis dengan masalah kawan.Ya Allah kenapa la kau beri ujian yang berat ni
untukku.Tak sanggup aku nak menanggung T_T.Kali ni memang saya takkan sembunyi nama
orang-orang yang terlibat.Mention terus saja senang.Seperti selalu Wan,Shu,Yusrina
and saya ni boleh nak katakan satu group but Yus lebih rapat dengan Wan.And Shu
rapat dengan saya.

Masalahnya sekarang ni kenapa Wan suka mempergunakan orang lain? dia tak ada hati
perut or what? bila Yus tak datang sekolah.Dia rapat dengan Shu sampai suruh
Shu duduk dengan dia sepanjang masa.Than,me?nak duduk mana? when i asked Shu :

Me:Weh Shu nanti masa balik hang nak partner dengan sapa?
Shu:Dengan Wan.
Me:(Muka dan berubah) than,aku nak duduk dengan sapa?
Shu:Hampa duduk la dengan sapa-sapa kawan hampakan ramai.

Than,dia mention-mention nama kawan-kawan saya yang lain.Yea,saya mengaku saya memang
peramah dekat sekolah.Cewahh publisiti murahan la pulak.Hehe.Tapi walaupun seramah-
ramah saya kawan saya yang lain pun dah ada partner.Takkan saya nak suruh diorang tinggal
partner diorang than duduk dengan saya?

Saya tak perangai macam Wan ok ! == " akhirnya saya duduk hujung barisan,alone.Terharu
la jugak sebab ramai yang bagi nasihat.Semua marah dekat Wan.Sebab walaupun dia seorang
yang pendiam dalam kelas but kejahatan dia just saya,Shu and Yus tau.Kawan-kawan
yang lain tak tau pun.Takpalah saya dah decide.

Nanti bila Yus datang sekolah mesti Yus duduk dengan Wan.Than,Shu? dia nak duduk dengan
sapa? mesti dengan saya jugak.Saya dah ada plan nak perli dia sepedas-pedas cabai
melaka yang munkin ada menggigatkan dia.xD hihi.Bukan jahat cuma nak remind dia sapa
saya ni? dia tak sedar kan yang Wan just use dia.

Haisshh pandai-pandai kau lah nak fikir sendiri.Saya nak happy dengan my life sendiri.
Korang semua doakan yang suatu hari nanti saya dapat kawan yang boleh dipercayai tau.
Hihi.Lega hati dapat luahkan perasaan kat sini.Kalau korang ada idea macam mana nak
cari kawan sejati tulung cakap ya.Jangan malu-malu.Hihi.

Thanks because takes a few minutes for read my blog.Thank you so much.Stay tune for more
tips and story for me okay ! Aishiteru ! bye ! :D

DaMn LoVeR...