m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 2, 2012

Exam Coming

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers.

Sorry la sebab dah beberapa hari saya tak update blog kan? agak busy dengan aktiviti
sekolah.Tambahan pulak lusa exam !!! Ya Allah tak tahu la nak cakap macam mana.
Eh,my parents hantar pegi tadika tau.Tak kan tak tau macam mana nak cakap kot?
Haha.

Okay,school korang dak ada ka exam awal tahun? kebanyakan sekolah dah habis kan.
Just my school saja yang lambat.Tapi tak apalah boleh buat revison lama sikit.
Baru la boleh masuk otak kan.Kalau baca macam roket jawabnya kosong la dalam
otak korang tu.

Pernah tak korang dengar cikgu cakap : Jangan hafal sesuatu benda tu tapi fahami lah
benda yang kita hafal tu :. Haha? pening? maybe.Saya sendiri tak berapa faham
dengan ayat tu O.O sebab saya hafal tapi dalam otak ni ingat apa yang saya hafal.
So,di sini ada sedikit pesanan untuk penduduk peperiksaan ye.

Ingat cara yang mudah otak korang boleh menghafal dan ingat apa yang korang baca tu.
Sebab tak semestinya cara setiap manusia ni sama.Kan? and Alhamdullilah jugak la sebab
kesihatan saya sihat saja.Kalau tak mesti menjejaskan exam.Cikgu ada cakap yang
exam kali ni cikgu akan campurkan 10 % markah.

Weeee.... ^_^ sebab? entah ! o_o haha.Eh,but the way kan fasal mood saya tak okay
dalam post yang sebelum ni kan.Semua nya dah okay ! complete ! fuhh..lega hati
bila dah buang semua masalah yang membebankan jiwa.First,yang fasal Shuhada
yang mengetepikan diriku ini,cewahh awat :p.

So,saya fikir tak payah la nak besar-besarkan hal yang kecil ni.Kawan orang yang
kedua penting dalam my rule.Hihi haritukan dalam makmal komputer.Lepas monitor
cakap "terima kasih cikgu".Cewahh ala-ala upin&ipin pulak kan.Haha.Than,eh
malu la nak cakap *blusher*.Haha k gedik == ".Perempuan sama perempuan saja pun.

Sya tarik tangan dia than,tau tak dia cakap apa? agak kasar == ".Dia cakap
what?! tampa membuang masa saya cakap la sorry.Lepastu terus dia gelak.
Haha orang dah gelak so kita pun tumpang gelak sekali la kan.Hati rasa lebih
berbunga bila dia cakap okay ! kawan balik ! Haha :D betapa gembiranya hatiku.

Aittt kawan saja tau takda sebarang homoseksual.Haha.Walaupun sekolah convent
kitaorang tau mana yang betul and mana yang salah.Mana yang diharamkan agama.
Just friend.Just that my story.Thanks sebab takes few minutes for read my
blog yang dizzy ni.Huhu.Stay tune for more tips and story from me ! bye ! :D

DaMn LoVeR...