m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

February 18, 2012

Minat Anda


Acece hari ni bagi salam guna gambar ya.Hehe dan tak lupa jugak Salam satu Malaysia.Hari
ni seharian duduk di rumah Toksu bermacam-macam jenis mimik muka yang muncul.Tapi semuanya
ada di kamera kesayangan saya tu la hehe.

Semanjank-dua menjak ni kan saya obses sangat-sangat dengan gitar and photographer.
Tak tahu la kenape >< kalau hati dah minat tak boleh nak cakap apa kan.Hehe dalam my
camera tu pun dah macam muzium.

Banyak kenangan yang saya simpan dalam kamera tu.Tunggulan suatu hari kalau internet ni
bekerjasama dengan saya senan sikit nak upload dalam blog ni. :) apa-apa pun saya nak
cakap hargailah minat anda.

Kalau nak lebih berjaya,cuba minat anda tu.Mana tau satu hari korang boleh pergi
lagi jauh hehe.K bye :D

DaMn LoVeR...