m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

February 20, 2012

Melepas

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers. :) macam mana? sihat? ada join tak
mana-mana aktiviti sekolah? mesti banyak aktiviti kat sekolah korang tu kan.Maklumlah
sekolah menengah ni memang tak sempat nak rehatkan badan yang letih.

Boleh nak dikatakan takda chance la.Ada saja kerja buruh yang cikgu suruh buat.Elehh
nak menimba ilmu pun nak merenget kan? haha alahaii manja sungguh badan korang tu.
(Termasuklah owner blog ni) haha xD.

Title hari ni "MELEPAS".Hmm sob sob T_T memang sedih dan kecewa la.Menyesal sangat-
sangat.Kalau korang masih ingatkan ada dalam satu post tu saya tulis azam saya
untuk tahun 2012 ni.

Antaranya nak join semua aktiviti yang sekolah anjurkan.Yes! i did it ! pertandingan
koir saya dah masuk.Tapi tak dapat sebab cikgu cakap my voice just sesuai untuk
solo bukan koir.So,i just accept it.Bukan rezeki kan nak buat macam mana. :) pasrah.

Hari Khamis dan Ahad minggu lepas (sekolah) saya ponteng sekolah.Aitt bukan ponteng
pegi hisap rokok or buat benda jahat ok.Saya terpaksa tinggal kan my school for
a few days because followed my mom to Kuala Lumpur.Jaga my paksu kat sana.Dia sakit denggi.

And now dah balik sekolah.Hari ni start sekolah balik.Kerja sekolah belambak? ohh,please
don't ask that questions.Of course !! == " banyak gila.Waluapun baru tinggal sekolah
2 days.Kena buat la jugak.Kalau tak,heh sapa tak kenal cikgu-cikgu sekolah convent?

Perghh..garang bagai nak roboh satu sekolah sekali dia jerit.Tak sanggup saya nak kena
tadah telinga dengar cikgu beletir.Serik-serik.Hari Khamis hari tu kan diorang ada
pemilih untuk coaral speaker.God saya dengar memang tibul macam-macam perasaan.

Sedih,keliru,marah,kecewa.Sekali gus menyerbu ! memang kecewa la nak menangis pun ada.
Haishh dah sekolah menengah pun nak nangis.Apa la kan saya ni.Yang nak nangis sangat tu sebab
memang azam saya yang utama nak sertai coaral speaker.Nak sangat !

Hmmmm,rasa menyesal pulak hari tu ikut my mom pegi Kuala Lumpur.Tapi bili fikirkan balik
ada kebaikannya. :) Antaranya boleh teman my mom kat sana.Kesian pulak dia sorang-sorang.
My dad tak boleh teman sebab dia busy dengan kerja.And dapat jugak rehatkan diri.Haha :P.

Betul la kan orang cakap.Kalau tak da rezeki tak boleh nak kata apa-apa pun.Antara my
friends yang masuk coaral speaker tu kan.Teka sapa? == " Ramya and Jessica ! ahaha jeles
gila. >< but as their friends saya patut bangga la kan.Kat tepi sidebar kiri blog saya
tu ada pic diorang.Hoho tengokla muka budak dua orang yang comel tu :P.

Diorang cakap memang nak bubuh my name pun hari tu.But dah saya tak hadir. :\ but diorang
cakap kalau ada kosong or orang yang tarik diri diorang letakkan nama saya.:D yay ! Insyallah.
Amin ! Mintak-mintakla dapat.

Apa-apa pun korang rajin-rajinkanlah diri tu pergi sekolah.Sebab nak menimba ilmu.Kita jugak
yang untung besar nanti.Hehe.Ala..5 years saja.Tak lama mana pun.Tengok macam saya.Tup tup !
dah 2 tahun sekolah tu.Rasa sekejap saja kan masa berjalan.

Kk thanks take a few minutes just for read my blog.Stay tune for more tips and story from
me ! ;D bye !

DaMn LoVeR...