m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 15, 2012

Bahan Kimia

Asalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers semua.

Good morning,afternoon,evening,night and supper.Tak kisahlah time bila korang
baca laman sesawang saya ni.Hihi.But time sebenar post ni dilahirkan pagi.
Pada jam 8 pagi.Hihi.Cewahh lahir gitu :P.Sebut bahan kimia? apa yang korang
bayangkan? *jegilkan mata sambil membuat mulut ikan*

Hihi.Biar saya teka.Gambar toksik yang dibuang dalam lautan kan? betul tak?
ahaha.Well,saya biasa la.Cewahh perasan dah.Hihi.Okey saya bagi satu contoh
pencuci pinggan-mangkuk.Eh,sebelum tu pihak pencuci pinggan mangkuk jangan
marah tau.Nanti kalau marah saya nak makan guna apa? T_T

Ahaha.Okey bila korang basuh pinggan kan ada tak lagi sisa buih-buih atau
pewarna dalam pinggan tu? kalau ada memang sah la tak bersih korang cuci
tu.Haishh anak dara apa ni? -_- korang jangan buat dek ja dengan benda
macam ni sebab benda ni teramat la bahaya kepada kesihatan.

Pernah tak dengar orang cakap macam ni : Basuh elok-elok kalau tak nak aku
masuk dalam tanah : Hihi maksud dia basuh elok-elok pinggan tu kalau tak nak
dia masuk kubur.Sebab? bahan kimia tulahh.Esok korang telan bahan kimia tu
maybe still tak ada kesan.

But lama-lama benda tu akan berkumpulkan perut korang than bila tiba time dia
nak effect mula la tiba cerekarama.Sakit peut la.Pengsan.Macam-macam lagi.
Kalau terlambat maybe boleh membawa maut.Ish ish ish T_T.Jadi sayang lah diri
anda dan orang yang tersayang.

Acewahh kenapa bunyi macam iklan ja? haha.So,readers out there please take care
yourself okay before doctor take care of you.Haha xD thanks for read my blog.
Stay tune for more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...