m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 15, 2012

Tuan Punya Blog

Asalamualaikum dan Salam satu Malaysia semua.

Hello? sapa tu? eh saya kenal awak ke? -_- <----- ayat agak pedas saya selalu
dengar orang lontarkan kepada telinga comel saya ni.Okey geli :p.Disebabkan
ramai yang kurang kenal dengan saya jadi di sini saya Nur Jasyiffa Impian ingin
membuat itro profil untuk readers sekalian ! baca jangan tak baca ! Hihi.

Nama:Nur Jasyiffa Impian Binti Noor Azlan
Umur:14 tahun
Tarik Lahir:1.1.1998
Sekolah:Sekolah Menengah Kebangsaan Convent Father Barre
Hobi:Dengar lagu and berfacebooker / twitting
Fav Food:Spagetthi and Shusyi
Fav Drink:Milo ice and Barli ice.
Fav Colour:Black and Purple
Fav Animal:Kucing (miooww) hihi
Idol:Maroon 5,Foster The People and Taylor Swift
BFF:Shu,Wan,Yus,Sarah,Nad,Sam and Izzati

*intro di atas tiada sebarang copy paste*

Haha.Dah tengok semua tu? okey now set dalam otak ! cepat ingat ! esok nak
tanya bali.Hihi.Cewahh sapa la saya nak suruh korang ingat my profile kan
bukan artis mana pon :P.Hihi just that okey thanks sebab baca.Stay tune for
more tips and story from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...