m
e
s
s
a
g
e
FFFFFUUUUUUUU  - Rage Face Comics

March 23, 2012

Bergayut Sakan Dengan Superhero

Asalamualaikum dan Salam satu Malaysia readers sekalian.

Good morning,afternoon,evening,night and supper ! ikut la time bila korang terjah
blog aku ni.Tapi time sebenarnya time aku tulis blog ni time tengah hari.Matahari
terpacak atas kepala.Kenapa aku tulis time macam ni? sebab aku teramat la boring
plus,tak ada pulak mana-mana kenduri kahwin nak jemput aku makan.

Elehh,kalau jemput pun bukannya aku nak pi.Haha.Better jangan invite aku pi wedding
korang tu.But ikut mood la.Kalau mood aku baik aku terjah la wedding korang tu.Haha
buat aku serupa artis jemputan boleh.Perasan la sangat aku ni kan.Macam yang aku kata
dalam blog yang lepas yang aku takkan pergi gerko sebab nak bergayut dengan Superhero.

Hihi.Now aku tengah tulis blog plus,dia tengah teman aku sekarang.Eh,bukan teman
aku kat rumah ni tau but teman melalui phone.Kalau dia teman aku sekarang kat
rumah kan silap hari bulan kena tangkap kering.Haha xD otak kuning pulak aku
tengah-tengah hari ni.Ada kenduri kahwin depan rumah superhero aku sekarang ni.

Haha.Dia asyik nyanyi kat aku ja lagu kat kenduri kahwin tu.Haha macam-macam la
Superhero aku ni.Aku suruh dia pi join kenduri tu dia cakap tak nak sebab malu.
Haaa,teenager sekarang selalu segan kan? sama la reason aku kenapa aku tak suka
pergi kenduri kahwin.Lepastu aku bukak ipod aku than nyanyi sama-sama dengan dia.

Dah tiga jam aku cakap dengan Ridzuan.Kelebihan ada telefon rumah macam ni laa.
Tapi aku takut nanti suatu hari ayah Superhero aku ni pontong wayer telefon
rumah sebab bil naik banyak sangat.Nahh,sumpah ketar.Macam mana aku nak bergayut
dengan dia lagi? oh..no -_- mintak simpang malaikat 44.

Tak tau la apa yang jadi harini kat sekolah aku.Cikgu tak marah ka? aku miss
something yang important ka? dapat surat amaran ka nanti? satu apa pun aku tak
tau just aku serah kepada Allah.Mintak-mintak la mood principle aku baik esok.
Kalau tak habis separuh sekolah kena buang sekolah. T_T

Thanks sebab sudi rajinkan diri korang baca blog aku.Stay tune for more story and
tips from me.Bye ! :D

DaMn LoVeR...